Nomen est omen? Tiedätkö mitä autosi nimi tarkoittaa?

www.riemurasia.net/kaatopaik...p?id=21034

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.03.2011 - 15:52

Ei ollut tuossa listassa mutta viehkeyttä ja arvostusta - sitä minun autoni nimi tarkoittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2011 - 16:03

Carina on naisen nimi.

Lisätty: 21.03.2011 - 17:34

Saintsilta oli päässyt röhönauru nähtyään Suomessa Pajeron!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 16:38

Minust oli vähän vaikeatajuinen..huono taito kanadanranskan taito ja sama kuin eteläamerikanespanjasta,mutta onko yleensä olemassa Honda Fitta-mallia,olisin tiennyt vanhat jutut Volvo-latinasta pyörin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 19:09

"nimi on merkki." Latinasta Suomennettu!

taitaa sopia jokaiseen autoon jokaisellahan on oma merkkinsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 19:59

Skooda, neljä pyörää ja looda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 21:10

Mercedes on naisen nimi ja elegance tarkoittaa tyylikästä, eli tyylikäs nainen (niinkuin omistajansakin) hah! Jos vaikka lähtis taas käyntiin pitkän lepotauon jälkeen. Viimeksi oli akku tyhjä. Eli se siitä tyylikkyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 04:52

Minulla on sarvet, neljä pyörää. astinlauta ja vikkelät jalat, Nimi olkoon vaikka Puuha-Maija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:43

Mikä lienee Opel Astra?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 02:02

Kääntäjä suomensi; Arvomerkki.