Oletko viimeisen puolen vuoden aikana harkinnut ammatin vaihtoa tai vaihtanut sitä?

Avainsanat: ammatinvaihdos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 20:50

Nykyisestä ammatistani en aio jäädä eläkkeelle. Suunnitelmissa on alan vaihto aivan toiseen. Minulla on jo toinen ammatti ja toista olen opiskelemassa, nämä kylläkin tukevat toisiaan. En ole vielä tehnyt asialle sen enempää, sillä en hakeutuisi enää perinteisille työmarkkinoille, vaan jonkinlainen freelancer ura on edessä. Alan vaihdon myötä en ole sidottu pelkästään Suomeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 19:01

Tyhjäntoimittajasta tyhjänpuhujaksi., säästäisin paperia kynää kun ei tarvitseisi kynää ja paperia käyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:14

Pysyn eläkeläisenä ( pensioner ) edelleen. 5vuotta jo mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:39

Välillä turhaudun ompeluun, mutta en ole koulua vaihtanut. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:40

Joskus tekisis mieli lähteä vielä työmarkkinoille, mutta kyllä tuo ajatus hiipuu aina silloin tällöin kun ilmaa ulkonna katsoo..
Ja koirani Piki olisi ihan taatusti siinä vaiheessa varma että hänet hylännyt olen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:48

En ole.
Siitä on seitsemän kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:55

Ei ole tullut mieleenkään. 35 vuotta samalla työnantajalla ja kohta eläkeikä tulossa. Jos eivät nyt ihan hirveästi sitä nosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:24

Uutta työtä olen kyllä harkinnut, mutta samalta alalta mihin olen kouluttautunut ja jonka jo osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:13

Oloneuvoksen tilaan ei ole tullut mieleenikään tehdä muutoksia.

Muistakaahan olla ahkeria työelämän parissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:21

Olen...aion alkaa tekemään ooperaa, en ehkä ihan soololaulajaksi, mutta jotain kuitenkin. Ja sitten alan maalata tauluja, teline on jo hankittuna, maalitkin ja kangas, enää puuttuu se aloittaminen. Ja monta muutakin kohdetta odottaa tekijäänsä: taloremppa kesken, puutarhatyöt, ehkä ei sittenkään...lastenhoitaja, senkin osaan, vaikka juuri siihen ei täsmäkoulutusta olekaan. Ja välillä olen takaisin oikeissa töissä...ja sitten taas iloinen ja onnellinen eläkeläinen, ihan vaan jouten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 23:01

En ole ajatellut, enkä tule ajattelemaan. Eläkkeelle pääsyä odottelen joskus tapahtuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 07:37

kyllä tämä mummina ,äitinä ja rakkaana oleminen on mieluisaa työtäni ...tuollaiset pikkuiset mummin kultanumut joita on jo neljä ja niistä ne pienemmät 3v ja 6v imevät hiukka täst ruhost noit mehuja ...miten ehtiikin tämä 3v vikkelään joka paikkaan ainakin silloin ,kun itse teen köökis jotain ...mut suloisia he ovat ja pitävät mummin pirteinä ...jot ei ole tarvetta vaihtaa tätä muuten niin leppoisaa oloneuvoksena oloa , johon tietty kuuluu välillä hiukan kipujakin , mut sekin on positiivistä , jos ei kipuja ja kolotuksia ois ain silloin tällöin , ois sit varmaankin kuollut tai ainakin luulisin niin sen olevan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 09:17

Ei ole tarvinnut ajatellakkaan,Olen nykyiseen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 13:05

Eipä ole tullut ajateltua, eikä toteutettua, alan vaihtoa viimeisen puolen vuoden aikana yhtään sen enempää kuin sitä ennenkään moniin, moniin vuosikausiin sillä olen hyvin, hyvin tyytyväinen nykyiseen työhöni.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.03.2011 - 15:15

Hain maaliskuun alussa uutta tointa, hakuaika umpeutui 4.3. Valitettavsti vielä ei ole kuulunut mitään, mahtaako kuuluakkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:53

Kyllähän sitä vähän väliä miettii, mitä muuta voisi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:06

Viime päivinä olen alkanut katselemaan avoimia työpaikkoja. Mutta saa nähdä, tuleeko vaihto milloin ajankohtaiseksi ja haluanko pysyä samassa firmassa vai tahdonko lähteä kokonaan "muille vesille".