Mikä on lempivärisi ja näkyykö se sinusta tai kodistasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 21:11

Punainen ihan selkeästi. Käytän usein punaisia paitoja. Punaiset kukkaset, joita on aina näkösällä. Kaiken päälle kermana vielä punaviini.

Kysyjän kommentti

Mitäs me punaviinin ja punaisen ystävät :) Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 19:04

punainen on lempivärini, mutta eipä punaista ole kotona sisustuksessa. punaisia takkeja ja t-paitoja tykkään käyttää kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:13

Tummanpunaisesta aina eri vaihtoehtoihin , mutta pysyen silti aina punaisen eri värivivahteissa.
Eipä sitä niin suuria vaihteluvarmistuksia ole Tasaisesti silmää ja omaa tunneaistiani viihdyttävää
se riittää minulle. Katsos käytännöllisyys ja mahdollisimman helppohoitoista kaikki, niin pärjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:26

Vihreä on lempivärini ja se näkyy minussa sekä kämpässä. :D <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:30

Punainen on lempivärini..
Teininä vaatekaappini sisälsi punaista ja mustaa vaatetta kenkiä ja käsilaukkuja myöden..

Kotini on hillityn värinen, löytyy kyllä olohuoneesta punainen matto ja punasävyiset verhot muuten on mustaa ja harmaata huonekaluissa.

Ja asuissani on jokunen vaate punainen, mutta pidän kumminkin siitä että ikäni jo hallitsee pukeutumistani...

Ja joskus saatan hiusvärilla värjätä kastanjanruskean hiukseni ihan punaiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:15

Minulla on aika monta lempiväriä. Vaatteissa on eri värit kuin esim. sisustuksessa.
Autossakin olisi, mutta en ole vielä onnistunut saamaan sen väristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 20:54

Minulla on useita lempivärejä, jotka eivät välttämättä näy sisustuksessa. Viimeisimpiä hankintoja on petroolinsininen kesämekko. Petroolinsinistä en kuitenkaan käyttäisi sisustuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:14

Minä olen näin vanhemmiten tykästynyt vaaleisiin väreihin olkkarissa ja keittiössä, talomme 3 kerros on värikkäämpi pikkuihmisten vuoksi, ja omat makuuhuonemme ovat miehelläni sinistä ja harmahtavaa, minun makuuhuoneeni on vaaleaa beigeä ja vaaleanpunaista, naisellinen huone. 2 lastamme kun muutti pois kotoa , valtasimme tilaa itsellemme, ja värit ovat asunnossa hyvät. Minä pidän värien vastakohdista vaatetuksessa, kirkkaan punaista ja räiskyvää joka olen myös luonteeltani, mieheni pitää ruskean eri yhdistelmistä ja tumman vihreästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:26

Punaista minäkin olen pitkään pitänyt "päävärinäni", mutta nyt olenkin vaihtamassa turkoosiin. Tunnen saavani siitä voimaa. Yleensäkin pidän voimakkaista väreistä, ainakin vaatetuksessa, mutta kyllä tarkkaan täytyy silti katsoa, mitä päälleen laittaa, ettei näyttäisi höpsähtäneeltä "Amerikan-tädiltä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 23:05

Vaatteeni on monen eri värisistä koostuva kokoelma. Kotini myös, mutta ei samoista väreistä kuin vaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 07:36

Puunväri siinä ei minun mielipidettä sillon kysytty kun rakennettiin .Se tuli automaattisesti joka paikkaan puuta.Lempivärini on kaunis havunvihreä.Yleensä luonnon kauniit värit,niistä pidän.Ei se huoneissa näy mutta joskus vaatteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 09:51

Ei näy kodissamme minun lempiväri,kun se on suurinpiirtein oliivin vihreä,olen punatukkainen ja se väri pukee minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:42

pidän ylipäätään väreistä. ei nyt mitään ehdotonta lempparia.
mut yks lattia on sininen, yks muurinreuna suklaanruskea, keittiössä on värikkäitä vanhoja kattiloita rivissä.
olenkin pitänyt suunnitelmasta kiinni ton talorähjän rempan kanssa. jos joku asia miellyttää - toteutan sen. en ajattele mitä muut tuumii tai tykkää. kunhan itse viihtyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:58

Lempivärejäni ovat sininen, punainen ja valkoinen. Sininen ja valkoinen näkyvät kodissani varsin voimallisesti. Puun erilaisten sävyjen ohella olemme sisustaneet kotimme sinisen ja valkoisen eri vivahteilla korostaen niitä siellä täällä pienillä ripauksilla tummanruskeaa, mustaa sekä hopeaa. Punaista kotimme sisustuksessa ei näy vaikka sekin on yksi lempiväreistäni . Punaista minulla on vain vaatteissa sillä en miellä sitä sisustukseen liityvänä värinä muulloin kuin jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 22:13

Lempivärini näkyy vaatteissa, mutta ei kodissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 08:52

Minulla on monta lempi väriä.Mujtta turkoosi on niistä aivan ehdoton.Ei ole huoneissani tätä väriä. Minusta se sopii enempi vaateiden väriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 08:56

Violetti on yksi mieliväreistäni, samoin oliivin-tai sammalenvihreä. Myös nutria on kiva väri, se on nyt myös muotia, muutamia sen värisiä vaatekappaleita on. Mustaa käytän paljon vaatteissa ja myös harmaan sävyjä. En halua olla paloauto enkä joulukuusi!
Olen itse aika vahvan värinen joten vaatetus sen mukaan. Olen ollut värianalyysissä ja sieltä tuli omiksi väreiksi ne joita olen aina valinnut (peiliin katsomalla näkee).
Kodin väritys ei ole sama kuin vaatetuksen, hillitty linja sisustuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:42

Lempiväri on sininen ja sitä käytän tehostevärinä osassa kotiani tyynyt, osa verhoistat yms. Helpolla saa vaihdettua väritystä kun laitan kynttilät,kukat, maljakon taas keltaiseksi päääsiäiseksi.
Vatteissani käytän kyllä aika hillittyjävärejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:33

Lempiväri on sininen sisustuksessa ja se näkyy myös kodissani. Myös viininpunainen on ok väri, sitä on verhoissa.