Avioliitto on kahden kauppa. Oletko voittajan vai häviäjän puolella kaupassasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:26

En toistaiseksi kummankaan puolella. Niin kauan kun sopu säilyy. Ei mitään ongelmia vielä ollut vaikka aikaa onkin kulunt jo monta kymmentä vuotta.Mitä se verottaja sitten joskus loppumetreillä tuumaa. Se taitaa olla se loppu silaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:26

Taitaa olla ihan tasapuolista uskoisin, jos ei olisi niin varmaan tämä liitto olisi kauan sitten jo loppunut nyt tulee 33 vuotta yhteistä taivalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:33

Neljäkymmentä vuotta on pian täynnä ja vieläkin olo on kuin "lottovoittajalla". Pääpotin ei voi saada kuin kerran elämässään. Lottoaminen on siksi lopetettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 14:54

Tasoihin menee, molemmat ollaan tyytyväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:13

Kun sitä sotaa selvitetään, niin tuomarit siinä voittaa, ei kukaan muu.
(kokemukesta löytyy kolmenkymmenen vuoden takaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:28

Toivottavasti ei tarvitse sotimaan käydä. Tätä päivää eletään ja huomisesta ei tiedä mitä tuleman pitää. Jos täytyy kaikki aloittaa alusta niin siitä vaan sitten. Ei sellaisia osaa pelätä eikä jännittää. Parhaansahan tässä itsekukin tekee. Toinen häviää enemmän, kuin toinen. Niin se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 16:11

Tasaiselta tämä tuntuu, kun joskus tunnen voittavani ja joskus tunnen, että puoliso on voiton puolelle. Sillain sitten kumpikin saa tuntea pätevänsä. Eli tätä tasaista menoa kestänyt yli 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 17:33

En ole kumpikaan,voittaja tai häviäjä.En lähde toisesta etsimällä etsimää vikoja kutan nykyään tehdään,Haluan olla tasavertainen ja kumpikin tekee kotitöitä miten jaksaa.olemme molemmat sairaita eli ei meitä edes kukaan muu huolisi,jos on köyhä ja kippee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:02

Alakynnessä olen ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:49

Vuosissa mitattuna tasapeli, ei kumpikaan ole ollut vielä häviöllä tai voittajana, vuosia on luultavasti vielä jäljellä näiden 36 vuoden jälkeen. Loppupelissä se näkyy kumpi periksi antoi, mieheni kyllä meinaa voittaa, kieriskelee haudassakin vielä minun väärien valintojen vuoksi ja hyrrä on nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:47

olen aina voittajan puolella.
se on katsos suhteellista se voittaminen.