Onko sinulla kotonasi aina jalassa erilliset sisäkengät, vai kuljetko sukkasillasi? Onko eroa talvella ja kesällä?Entä vieraat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:25

Yleensä on villaiset töppöset jalassa kesät ja talvet. Kyllävieraitakin varten jotain löytyy, mikäli tarvitsevat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:07

Kyllä tulee kotona oltua ihan sukkasillaan ei riipu mikä vuodenaika kyseessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:28

Meillä jää kengät kaikilta eteiseen. Sukkasillaan, on noita tossuja ja sandaaleta jos jonkin moista, mutta kyllä sukkasillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:40

Kengät jäävät kaikilta eteiseen (siis pojaltakin, jos sattuu muistamaan...) ja sukkasiltaan meillä saa tutut vieraat tassutella.Paitsi allekirjoittanut, joka tykkää kävellä paljasjaloin kesät talvet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 14:59

Sukkasillaan tai paljasjaloin. Pinkkejä Reiskoja käytän oikein sydäntalvella ja saunasta tultua. Kaikki joutuvat jättämään kengät eteiseen tai matka ei etene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:30

Kengät eteisessä ja sisällä sukkasillaan tai jollain läpsykkäillä. Yleensä vieraatkin heittävät kengät, mutta siihen emme käske emmekä pakota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 16:13

Villasukat talvella, kesällä ohuemmat. Kengät jää eteiseen kaikilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 17:37

villasukset eli villasukat sisällä,mutta en tajua miksi kouluissa saa pitää aamutossuja.Meidän koululainen ei kyllä saa.Enkä tarkoita Reinoja vaan olen nähnyt aamutossuja joissa ei ole kantaosaa lumihangessa talsivien jaloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 18:50

paljasjaloin tepastelen, en käytä sisällä kotona kenkiä tai sukkia.
vieraat saa tehdä mitä lystää, paras kun jättävät kengät jalkaan, ettei sukat ole Fiina-koiran karvoissa.
jos maalla asuttais ja joku sisälle navettakengissä ryysäis, se olis taas erijuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:30

Minulla on kivat semmoiset aamutossut joilla kuljen sisällä, mutta nyt kun on ollut kylmä talvi olen käyttänyt villasukkia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:00

Sukkasillaan niin kotiväki kuin vieraatkin neliöitä mittaavat. Talvisin pidin tossuja, mutta nyt tänä talvena on tullut kulutettua liukuestesukkia. Kesäisin paljain jaloin, niin sisällä kuin ulkonakin viipotetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:13

Talvet villasukissa tai jarrusukissa. Kesät paljain jaloin. Myös vieraat ovat sukkasillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 07:48

Minä kotona kuljeskelen sandaaleissa, minun selkävammani on jalkani kömpelöksi tehnyt ja talomme on 3 kerroksinen ja löisin varpaitani portaisiin, ja se sattuu, nyt kolautan niitä sandaaleja vaan, muut meillä sukkasillaan kuljeskelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:48

talvella oli ihan toffelit jalassa, sitten sukat ja nyt viikonloppuna oli lattia niin lämmin että olin koko lauantain ja sunnuntain paljain jaloin !! eli kesä tulee hei.

meillä se talo vielä hiukka falski joten kylmää pitää............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 17:09

Minulla on aina tossut ja mieheni kuljeskelee crossareissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:48

Aina kotona ollessani olen paljain varpain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:24

Talvella villasukissa ja kesällä paljasjaloin kotona.
Mökillä villasukissa, huopatöppösissä ja reinot, groksit, paljasjaloin kesällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:31

paljain jaloin tallaa maailmaa aina kun se on mahdollista ja kotona se useimmiten on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:35

Kotona olen pehmeissä tossukoissa tai paljain jaloin. Vieraat sukkasillaan.