Haluatko tietää kaiken ystävästäsi?

Minusta ystävällekkin kuuluu yksityiselämä,eli en missääntapauksessa halua kaikkia tietää, jotain saa jäädä salaisuuden verhon taakse.

Avainsanat: ystävyys salaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 11:42

En halua ja tuskin hän/he haluavat minusta,aikuisia ihmisiä kun ollaan,jokaisella omat salaiset ja julkiset ajatukset julkisista ja salaisista asioista.

Kysyjän kommentti

Inhoan sellaisia ihmisiä mitkä eivät ymmärrä pitää huolta vain omista asioistaan,vaan tunkeutuvat toisenkin yksityiseen elämään.Rajansa kaikella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 10:16

jos ystävä ei kerro kaikkia salaisuuksiaan ja itse jos kertoo kaiken,
toinen tietää enemmän kuin itse ;)

eihän ystäväänsäkkään voi ihan kaikilla asioilla rasittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:32

No hyvä että kummallakin on omat juttunsa.
Miksi pitää kaikki luurangot kaivaa esiin.
Mutta jos kumpikin puhuu rehellisesti niin ei sekään ole ongelma, tasapuolisesti..
Mitä parempi ystävyys niin sitä paremmat välit ja silloin toinen tuntee toisensa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:48

Tässäkin tapauksessa avainasia on kysynnän ja tarjonnan mahdollisuus. Kuuntelu on varmaan kaikkein tärkein osa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:00

En yleensä utele ihmisten yksityisasioita. Saavat kertoa itsestään juuri sen verran kuin katsovat tarpeelliseksi. Eikä ystävän kuulukaan tietää kaikkea, parempi on kun ei tiedä. Turhaa painolastia ystävyydelle, joka on sentään vuorovaikutusta, eikä toisen taakkojen ja salaisuuksien kantamista. Vaikka kyllä tarpeen vaatiessa sitäkin. Jaettu ilo on kaksinertainen ilo, jaettu suru enää puolet...ainakin melkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:38

Kuuntelen ystävää jos haluaa kertoa. jokaisella oma suoja, joita ei tarvitse kertoa jos ei halua.Mutta yleensä tupataan vähän liikaakin keskusteleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:07

En utele ystävieni asioista, en myöskään pidä uteliaista ihmisistä. Jokainen kertoo sen mitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:34

Ei tarvitse tietää kaikkea. Oma valinta jokaisella mitä kertoo. Pitää kunnioittaa toisen yksityisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 16:15

En halua tietää kaikkea, mutta jos satun kuulemaan joltain muulta ystävääni koskevan asian, jota hän ei minulle ole halunnut kertoa, asiasta riippuen paljastan hänelle, että olen tietoinen asiasta. Wau. olipa monimutkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:42

Minusta on hyvä että kaikilla on edes yksi pikku salaisuus jota ei kerro kenellekkään.. sitten elämä on jotekin jännempää. ;) Heh.
On kiva kun on läheisiä ystäviä ja tietää niistä sellaisia asioita joita muut ei tiedä, silloin tuntee itsensä tärkeäksi jotenkin, mutta toisen yksityisyyttä pitää todellakin kunnioittaa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 19:56

Olen samaa mieltä kanssasi. Jotain pitää olla omaakin, mitä muut eivät tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:29

Jos ystävä haluaa kertoa, niin haluan myös tietää. Jos taas haluaa pitää asioita itsellään, en utele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 22:19

En minä ketään tenttaa , ystävä kertoo yleensä asiansa ja sanoo sen myös että on 2 välinen, en minä kenenkään asioita päässäni haudo että eteenpäin niitä kertoisin saatikka jankkaisin asioita, jokaisella meillä on omat asiat ja ei niitä kenellekään kerrota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:50

en hitto vieköön!!
minussakin on asioita joita ei kukaan tiedä -hyvä ku ite pysyy kärryillä.

olisi kamalaa jos joku läväyttäis koko elämänsä avoimeksi mun eteen. liika tieto lisää tuskaa jne.