Joku joskus mieltä hakkaa,että tekis mieli päätä seinään hakkaa miksi??

Lisätty: 19.03.2011 - 22:41

Tuli mieleen hurjatan kysymyksestä.

Avainsanat: perhe-elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 09:23

Olisikohan siitä apua, että kuvittelee itsensä tilanteen yläpuolelle, ikäänkuin jonnekin saavuttamuuden rajoille. Ajatuksena olisi, että minä en kuulu tähän ongelmaan, en ole sitä aiheuttanut enkä aio sitä mitenkään järjestellä. Itsensä ulkoistaminen auttaa aika monessa asiassa. Kiitos ei, ei kuulu minun mailmaani!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 22:47

Joskus asiat vain ovat niin solmussa, että tuntuu ettei niistä pääse millään yli. Oma pää tuntuu silloin halkeavan ja silloin sitä meiluummin seinään hakkaa että unohtuisi se mitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:16

En ala hakkaamaan päätä seinään, vaan asiat ovat niin kuin ovat ja siihen on sopeutuminen.
Lehmän hermoista on joskus paljon apua.
Hurjatan kysymystä en ole nähnyt, kun vastailen uudemmista vanhempiin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:53

Toisinaan tekee mieli lyödä päätään vaikka mäntyyn, mutta ei kannata sillä puu on kuitenkin kovempi. Keljutus menee ohitse aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:27

Niin se vain on,että seinä on kovempi kuin pää ja päälle käy huonosti eikä ovi tunne mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:35

Aikansa kun hakkaa päätään seinään niin huomaa, että se on viisaampi joka väistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:41

Joskus kun selittää jollekin jotain ja se ei mene toiselle kaaliin, toistaa ja toistaa kunnes todella tekis mieli hakata päänsä seinään..
Mutta siinä vaiheessa lopettaa selittely..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:48

Tosiaan fokusoida itsensä muualle,ei tarkoita ylimielisesti asettua tilanteen "ylä"puolelle vaan poistua riidan,vihamielisyyden ja toran ringistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:23

Aikansa kutakin .Joskus joku asia vaivaa ei mitään mahda, muutakun selvitellä.Mitä se päänhakkaus mahtaakin sitten tarkoittaa.Taasen parhain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 20:21

Jotkut asiat ei häviä vaikka päätä hakkais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:41

Ei ne asiat korjaannu, vaikka kuinka hakkaisi päätä seinään. Ja säästyy päänsäryltä kun ei sitä tee.