oletko nähnyt enneunia?

enneunen/ unia joka on tapahtunut unen jälkeen oikeassa elämässä.

Avainsanat: enneuni tapahtunut omassa oikeassa elämässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2008 - 15:55

Olen nähnyt ennenunia, viimeisin oli tämä ampumistapaus koulussa, näin tämän unen su-ma välisenä yönä kun sitten tämä ko. murheellinen tapaus tapahtui samalla viikolla. Silloin unen nähtyäni, en osannut sitä pitää enneunena, mutta kun ko. tapaus tuli julki osaset ns. loksahtivat paikoilleen, lyhyesti; unessa 1hlö ampui noin 9-10 ihmistä ja nämä ihmiset yrittävät paeta tätä ampujaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 22:31

olen nähnyt enneunia mutta enemmän ne ilmenee deja vu'na

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 07:51

vaikka kuinka paljon,jotkut unet tapahtuneet ihan prikulleen,toiset sinnepäin.mutta tunnistettavasti,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:27

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 16:57

En ole nähnyt, mielestäni onnekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 20:01

enpä ole, sellaisia unia kyllä joissa menneet jutut kummittelee ja menee uuteen järjestykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 13:32

joskus tuntuu siltä että olisin elänyt jonkun tapahtuman joskus ennenkin, tuntuu niiiiiin tutulta, ihan kuin olisin nähnyt unta jonka sitten olen elänyt uudelleen...en tiedä sitten onko se enne unta vai mitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:06

kaks kertaa olen nähnyt.... onneks ne olivat sellaisia iloisia unia, ei mitään painajaisia :)