Mikä jääkaapissa vikana kun sen pohjalle kerääntyy vettä? Taustan poistoaukko on puhdas.

Lisätty: 04.10.2008 - 21:49

Kiitos vinkistä tarkistaa kaltevuus. Oli todellakin etunojassa. Nyt ruuvasin jalat pidemmiksi edestä, katsotaan aamulla onko vielä vettä pohjalla ;))

Avainsanat: jääkaappi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 20:36

Tarkista vielä poistoaukko, vaikka se on puhdas jääkapin sisältä päin katsottuan, voi olla että jotain mömmöä on syvemmällä putken sisällä.

Toinen veikkaus on että jääkaappi on eteenpäin kallellaan, eli ei suorassa, jolloin vesi ei pääsen poistoaukkoon vaan jää makaamaan kaapin pohjalle,

Eivätpä tainneet olla kovin hyviä nämä vastaukset, ;-(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 20:50

tuo Olofin kallellaan-teoria on se todennäköisin, itse olen kerran vuosia sitten pähkäillyt saman ongelman kassa ja silloin vika oli juuri tuo pieni kallistuma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2008 - 21:19

Tarkista ettei mikään astia tms. nojaa jääkaapin takaseinään ja kerää vettä sen aukon sijasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 22:37

huonosti puhdistettu poistoaukko/ jotain sen edessä/ lämpötila ei pysy tasaisena/ kallellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:30

Epätasapainoinen lämpötilä.