Kiihottaako ulkoministeri Stubb tappamaan Libyalaisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 17:50

Ei kait. Mistä sinä tuollaisia. Tuskin.Minö olen pitänyt Stubbia fiksuna ministerinä. On määrätietoinen ja asiallinen.En muuta osaa kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 18:21

Ei kiihota!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 18:22

Samaa mieltä kuin bongari, ministeri fiksuimmasta päästä. Ei ole höösääjä ja en usko, että hän tappokaartin takana on. Pois se minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 18:50

Kansankiihotus on tuomittavaa touhua - kai Stubin kouluja käyneenä sen tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 19:06

no tuskimpa stubbi siihen "pystyy".
tietysti hänen sanomisiaan kuunnellaan muuallakin ku suomessa - mutta tällänen piskunen maa varsinkin ku meillä ei ole "mitään tekemistä" libyan kanssa.
eiköhän siellä vaikuta isot pojat enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:56

Ei kiihota mutta täytyy pienen suomen olla samaa mieltä kuin isonmatkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 23:32

Uutisista ymmärsin, että ovat ennemminkin menossa estämään Gaddafin pahat aikeet omaa kansaansa vastaan. Stubb ei ole stubido. Alkujaan taisi olla vähän vauhko, mutta nykyisin kelpo poliitikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:12

Ei mutta Gaddafi pitää pysäyttää keinolla millä hyvänsä...
Ja Suomihan ei osallistu koko sotaan ainakaan vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:48

Mistä moinen ajatus mieleesi juolahti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:51

Aloitus on mielestäni todella edesvastuuton. Niin... ja tietysti anonyyminä... olisit sentään laittanut nimmarilla, kun toista henkilöä osoitat sormella perusteettomasti. Enempää en sano... näyttää lähinnä "eräiden tahojen" vaalipropagandalta!
Parasta olisi esittää anteeksipyyntö... vai etkö ymmärrä asioita tuon paremmin?
Uutta on se että ko. ministerillä olisi noin suuri valta maailmassa...YK on asioista päätöksensä tehnyt ja kaikki järkevät ovat sitä mieltä että Gaddafi on pistettävä aisoihin.
Stubb on arvostettu politikko maailmalla, on ollut selvittämässä erinäisiä konflikteja menestyksellä. Eli ulkoministereissä on menty parempaan suuntaan verrattuna Tuomiojaan ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 00:03

Toivon mukaan ei.