Kuninkaallinen mukimoka! Kuinka Britit nyt sähläsivät?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:53

jokuhan nyt taas pääsi lyömään rahoiksi, kunhan nyt Kate muistaisi kenen kanssa menee naimisiin (pojista en menisi takuuseen) ....

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:45

www.iltasanomat.fi/kuninkaal...43164.html

Tekevälle, etevällekin voi sattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:01

Ohoo,kylläpä mokasivat,tai jospa tämä olikin enne tulevasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:12

Aina roiskuu kun rapataan. Mukeista tulee varmaan aikanaan kalleita keräilykappaleita. Tiedä sitä, vaikka teko olisi ollut tahallinen ja rahan ahneuden siivittämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:17

Huomasin eilen netistä se mokan. Piankos ne sen vaihtaa ja jos vaikka appiukko pääsisi Katen kanssa
rinnakkkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:25

tulee sieltäkin välillä mehukas moka, vaikka niin siniveristä ollaan että.
no onhan se harmi tuon yrityksen puolesta. noloa ja kallista.
mutta ei niin vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:01

Ei muuta kuin sulho vaihtoon, sillä siitä selviää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:49

Samaan sukuun osui kuitenkin morsian. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuokin muki olisi oikein painatettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 23:58

Ei kun hankkimaan keräilykappale. Voi olla joskus arvokas kapine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:30

Jos on morsian muuttanut mieltään, eikä kansalle ole kerrottu. Hehheh, kaikkea sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:38

Vahingossa tuli pikkubroidin kuva mukiin, tekevälle sattuu ja tapahtuu :)