Kokemuksia vesijuoksusta?

Onko tehokasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:45

Ei ole siitä kokemusta, mutta rantavedessä kahlaaminenkin tuntuu aika mukavasti lihaksissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:47

On tehokasta ja minä harrastan rantavesijuoksua/kävelyä aina kun siihen on mahdollisuus. Vesi antaa kivan vastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:49

En tehosta tiedä, mutta suotuisissa olosuhteissa ihan mukavaa. On ilmeisesti ystävällisempi vesiliikuntamuoto niskalle ja hartioille kuin perinteinen uinti. Täällä Punaisenmeren vesissä ei tarvita erillistä juoksuvyötä, sillä vesi on niin suolapitoista, että se jo sinällään kannattelee. Ja sehän on ihan mukavaa. Nyt vesi on myös jo niin lämmintä, että siinä lilluu ihan muuten vain. Ja lämpenee päivä päivältä lisää. Suomessa minulla on oma uimavyö, ja silloin tällöin käytänkin sitä, esimerkiksi saunan jälkeen on kiva mennä sen kanssa uimaan. Jos vaikka sattuisi juuri silloin joku sydänkohtaus tai muu ikävyys...Mutta mieluummin uin sellaisella pötköllä, jonka saa pyöritettyä renkaan muotoon. Sen otan aina uimakaverksi, saunan jälkeenkin tai sitten kuumina kesäpäiväinä omassa rannassa...oi oi, tulee ihan ikävä Suomen kesää, mutta kohtahan se on taas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:59

tehokasta kyllä on. olen sitä joskus taannoin harrastanut uimahallissa.
nyt en ole aikoihin uimahalleissa enkä luonnonvesissä edes pulikoinutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:01

Aikoinaan paljonkin harrastanut, vaan nyttemmin jäänyt. Loistava, mukava ja tehokas kuntoilumuoto. Pitänee aloittaa uudelleen tuo harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:31

En ole harrastanut ja nyt kun siihen olisi hyvä uimahalli vieressä, en enään pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:54

www.vesiliikunta.com/index.p...p?page=131

olen kuullut mutta en ole käynyt..
Uskoisin että tehokas juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:17

Muutaman kerran olen kokeillut ja kyllä on tehokasta. Pidän kyllä Hydrobicista enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:20

Tosi tehokasta,uimahallissa kiva juosta,mutta pari-kolme akkaa rinnakkain ei ole hyvä juttu,mahdoton ohittaa ja kamala kuunnella takana juttuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.03.2011 - 21:52

Äitini käy kerran viikossa vesijumpassa. Siinähän vyötärölle kiinnitetään kelluke ja sitten vain altaaseen juoksemaan. On kuulemma tehokasta kuntoilua ja lieneekö muutama kilokin saanut kyytiä.