Oletko ollut autokolarissa osallisena?

Kuinka selvisit siitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 00:20

En onneksi missään isommassa. Liikennevaloissa kerran auto ajoi perääni. Niskani saivat jonkinlaisen tällin, sillä ne olivat kipeinä monta päivää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:34

muistaakseni neljästi, joka kerta matkustajana, ei mustelmia pahempia vammoja vaikka yksi kajakkimallin Saab hajosikin tuhannen päreiksi ympäriltä ....

- ei kaipaa yhtään kokemusta lisää tältä sektorilta -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:39

En ole onneksi koskaan ollut. Auttajana kerran yhdessä jo sattuneessa kolarissa. Rumaa jälkeä. En minäkään kaipaa sellaisia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:43

Kyllä olen ollut kolareissa...kerrankin ajoin 80 km/h alamäkeä, kun eteeni kääntyi dragster-ajaja...oli vähän vaikeuksia! Mutta ei minulle eikä perheelleni ole koskaan onneksi tapahtunut yhtään mitään, ja sehän on tärkeintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:58

Pieni peräänajo liukkaalla kelillä. Nissan tuli takapuskuriin kiinni. Ei vahinkoja edes autolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:35

Olen ollut ns. kiskobussissa, joka ajoi kuorma-auton kanssa ylikäytävällä yhteen.
Ei pahoja vammoja kenellekään, mutta kyllä se säikäytti jonniin verran, ei se päälle ajo
vaan se rysäys ja yht.äkkinen pydähdys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 12:22

Yleensä maksumiehenä:
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...637#256694

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:52

Kyysissä ollut mutta hyvä tuuri ei ole käynyt kuinkaan, kerran meni auto lunastus kuntoon... muuten ollut vähin vaurioin autoonkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:44

En missään isossa, näissä on vain pellit ja maksajan kukkaro kärsinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:47

En onneksi ole ollut. Perheessäni on kyllä rankkaa kokemusta siitä aiheesta.