Onko turvallista matkustaa Hurghadaan?

Onko Hurghadaan turvallista matkustaa, näkyykö sielä miten mellakat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:37

Ei täällä ole mitään sellaista, minkä vuoksi ei kannattaisi tulla! Vaarallisin osuus on varmaankin matka tänne, lentokoneet eivät aina pysy ilmassa, ja jo Suomen puolella voi joutua liikenneonnettomuuteen. Täällä sinua ei kukaan tule häiritsemaan, elleivät nyt sitten jotkut kauppiaat ala liian lähenteleviksi. Mutta voithan aina työntää heidät kauemmaksi. Siis täällä ei tarvitse pelätä mitään. Eikä ole juoppoja kaduilla örveltämssä...ellei sitten hotellialueella ole joitain suomalaisia vähän vauhdissa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 23:05

En osaa sanoa, mutta minä uskoisin siihen mitä sanotaan. Rohkea voi olla, mutta ei uhkarohkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 00:38

nimimerkki Hurjatta asuu siellä parasta aikaa, kysyppä häneltä suoraan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 06:43

Riippuu millä matkustat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 06:49

Itse menossa sinne heinäkuussa...
Mutta tällä hetkellä itsekin seuraan tilannetta.
Libya tuon uhkauksen pisti, niin saattaisi tähän aikaan olla siten etten ihan hevin sinne lähtisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 06:55

Eihän tuolta ole kuukunut mitään erikoista joten luulen, että voi matkustaa, mutta tuoreita tietoja todellakin saat Hurjatalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:43

Ei ole ulkoministeriön vaarallisten matkakohteiden listalla, joten ei kun menoksi ja hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:56

En osaa sanoa, itse en menisi, en kyllä ole sinne halunnut koskaan.. Ei vaan kiinnosta.
Pääsee varmaan halvalla eli ainakin yksi pointti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:44

Itse olen lähdössä huhtikuussa. Hurjatta kertoi, että siellä on rauhallista ja ostajan markkinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:36

Menisin Hurjattaa moikkaamaan,mutta kun on vain yks kroppa ja 24h sekä muita suunnitelmia valmiina.Ilman muuta voipi Hurghadaan ja Hurghadan taakse mennä.