Millaista ruokaa koirallesi syötät?

Kuivamuonaa? Kotiruokaa?

Avainsanat: koiranruoka koira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 15:47

tälläkertaa menossa 15 kg:n säkki Profine senior turkey and potatoes.
www.profinepet.com/senior-tu...d-potatoes
Fiina-koira kyllä söisi mieluummin tietysti kotiruokaa ja erityisesti hän tykkäis syödä kiinalaista ruokaa. vaniljajäätelökin on herkkua.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.Rakastakaa kotieläintänne :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 11:47

En ole koiran omistaja,mutta varmasti koirani söisi koiranruokaa,mutta ei pelkkiä papuja se saisi myös rakkautta et herkkupaloja.Suvussamme on paljon koiria ja ovat kaikki karvaisia kavereitani ja jokainen on oma persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 13:48

Mulla on kissoja ja kissoile annetaan erinlaista ravintoa. Mutta äidilläni lappris ja se saa kuivamuonaa, kuivaaleippää,lihapullia,porkkanoita,jugurtti maustamatonta,piimää,ruuanjämiä.Mitä sattuu kaapissa ylitse olemaan. Koiranruokapurkkia silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:32

Kyllähän se varmaan koiranruokapurkki ja pussi hyllyköille vetäisi jos koira olisi.
Ennne lapsuudessa kun oli koiria meilläkin, ne soivät samaa ruokaa mitä isännätkin
pöydässä, paitsi luiden kaluaminen oli niiden erikoisosaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:54

Koirani syö hyvin vähän kuiva muonaa ja tuo on ainoastaa Froglieta ( kaikia kokeiltu ei kelpaa)
Jos mitä on koiran ruokaakin ostettu mutta hyväksi on havaittu Ceasar ruuat ne menevät, kuin myös kotiruoka jos suinkin on makaroni pojaista lasagnea Piki syö mielellään..
Mutta maksalaatikko on Pikille kauhistus on kokeiltu jos mitä versiota rusinattomasta asti, joka on monien koirien herkku..
Lihaa tulee annettua raakana kuin paistettuna.
Kalaa Piki syö todella mielellään..( kissani taas ei suuhunsa pistä)
Hallista tulee ostettua noita pienempiä rustoja jotka on tikku muodossa, ne pakastan ja annan jäisenä pureskeltaviksi.. ( ainoa puruluun korvike)
puruluita on ostettu jos mitä muotoa ja mallia lattialla kierivät siihen asti kunnes lentää roskiin..
Koiran keksejä ei ole oppinut koskaan syömään ( utta nakin palat on herkkuja sen sijaan).

En tiedä miten olenkin onnistunut saamaan useinmiten nirson koiran...vai onko tuo minun syytäni kun annan periksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:31

Entinen koiramme oli allerginen, joten jouduimme syöttämään aina samaa tiettyä naakeliruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:25

Peura-peruna nappuloita sekä riisiä, kanaa, jauhelihaa, raejuustoa yms.