oletko melkein sukua julkkikselle?

elikkäs kun olikos se nyt radiossa joku semmonen ohjelma, missä 'tavikset' sai kertoa kokemuksistaan julkkiksen seurassa. jutellut niitä näitä tahi tehnyt hommia julkkikselle tahi jotain muuta, jossa on ollut tekemisissä/ juttusilla tämän tunnetun kanssa. tai on tietoo että jollain on sama syntymäaika, kengän numero käy samalla kampaajalla/ parturissa jne. (niin mukamas sukua julkkikselle onpi)

vai oletko kenties oikeasti jollekkin julkimolle sukuva?

Lisätty: 04.10.2008 - 19:15

ai niin piti vähän kaivella kysymysarkistoja, niinhän se olikii jonin13 valitsi remun vuorokaudeksi 'julkkis seurakseen' (kun kysyin kenen julkimon kanssa tahtoisit illan viettää?)

juu toi oili hyvä vastaus, niin kun on aarnipopallakin hyvä vastaus. kiva kiva, hymilee hän eli mie.

Lisätty: 04.10.2008 - 19:51

aarnipoppa=arnipoppa (sorry)

Avainsanat: melkein sukua julkkikselle julkkis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 14:38

Joo minä olen tällee sitten 'melkein sukua' Esko Salmiselle. Varmaan jo kolmekymmentä vuotta sitten kadulla vastaantullessa vahingossa moikkasin, siitä lähtien ollaan tervehditty aina ohikulkeissa, kertaakaan ei kyllä olla yritettykään jutella...

Lisätty: 05.10.2008 - 17:28

ja pitkään oli serkkutyttö se Anttilan postimyyntiluetteloiden alusvaatemannekiini (enää ei kelpaa edes XXXL osastolle)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 18:34

Minun isoäitini serkun tyttö (muistaakseni) on Aira Samulin. Perhealbumissa on ryhmäkuva, jossa Aira on nuorena tyttönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 19:06

Enköstä mä ole sit niinku melkestä sukua Remulle, kun nuorin veljeni häl oli roudarina, ja näin ollen oon ihka jutellukkii pitkät pätkät Remun kans..?? hekoti...

Lisätty: 04.10.2008 - 19:19

Ollapa sitä terhil niiiin hjuuva muisti, jotta...heh...

Lähteet:
sukupuu (se julkkisten)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 20:17

Onkohanse niin,että ollaan kaikki sukulaisia keskenään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 20:25

Julkkis on sukua minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 08:21

en ole sukua Vanhaselle,vaikka yhteen aikaan näin hänet melkein jokapäivä,mutta yksi ministeri on äidinäidin,siis mummin veljen pojan poika,tämä on melkein melkein sukua,siis ainakin tarpeeksi kaukainen,tähän asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:36

No.Tarja Nurmi,vanha miss Suomi on kummitätini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:16

Olen Aatamin ja Eevan kautta sukua kaikille julkkiksille sekä myös teille kaikille.