Mikä on lempiasusi kotioloissa?

Miulla se on nykyään kevyt hame ja siihen sopiva pusero missä on lyhyet hihat.Osti vasta vähänaikaa sitten kaksi mukavaa hametta.

Avainsanat: hame pusero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 09:39

Mitähän se kotiväki sanoisi, jos minulla olisi kevyt hame päällä. Hoitoon varmaan veisivät. Ei auta vaikka sanoisin, että kissaäidilläkin on!

Onhan minulla lötköttävä housut ja punainen T-paita. Kyllä niillä pärjää.

Kysyjän kommentti

Punainen on pop ja harmaa ei hurmaa,sanottiin ennen täällä Lappeenranassa,kun tämä vielä oli varuskuntakaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 09:08

Minun mieluisin koti asu on, löysät caprihousut ja iso t-paita, jos olen kovin kipeä niin päivän voin viettää yöpaitasillani, joudun makaamaan vähän väliä enkä halua vaatteita vaihtaa parin tunnin välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:21

Mulla on pitkät kalsarit ja teepaita.

Lisätty: 17.03.2011 - 13:53

Kotona ulkona kesällä .Uimapuku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:32

Kyllä ne on verkkarit tai jotkin muut löysät housut ja teepaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:43

Farkut ja puuvillapusero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:18

Farkut (jotka ei saa kiristää mistään) ja t-paita.Verkkareita en ole koskaan oikein oppinut käyttämään....Kesäaikaan sitten Farkkujen puntit lyhenee ja t-paitojen hihat samoin.Ei saa siis hiertää, eikä puristaa vaatetus mistään.Siitä ei tule, kuin äkäiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:52

housut, ja pitkähihinen t paita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:25

Adidaksen jumppahousut tai caprit, joskus verkkarit ja tietennii t-paita, ISO ja VÄLJÄ...toivottavasti paidan koko pienenee kesää kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 12:36

Villasukat, collegehousut ja pitkähihainen teepaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:42

Pitkä yöpaitaa muisuttava mekko, tai sitten t-paita ja jotkut väljät hame ai pitkät housut.
Niin, että tuntee itsensä kotoiseksi ja voipi niillä köllähtää sängyn puolellekin jos huvittaa.
Sekä avata ovi, sisääntulijat ovat useimmiten sukulaisia ja tuttavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:56

.Joudun työssäni pitämään aivan liiankin kanssa verkkareita, ja kosteudelta suojaavia gore.tex housuja, sekä monitaskuisia liivejä kauluksettomien puuvillapuseroiden kera voidakseni liikkua niissä sekä ulkona pihalla, että sisällä asiakkaiden luona. Tästä johtuu, että vedän kotioloissa vapaaaikana mieluiten farkut jalkaani ja puen niiden kanssa jonkun mukavan puseron joka ei muistuta lainkaan t-paitaa, ei edes pitkähihaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.03.2011 - 15:38

Verkkarit ja T-paita, niillä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:49

Caprit ja fitnesspaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:44

tavallisesti farkut ja t-paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:55

Supersankariviitta ja hikinauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:50

Viikonloppuisin kun olen kotona..käytän hametta jos tulee..meidän nuorisoa käymään..
Yleensä kotona ihanan pehmeät joustavat housut..missä voi pitää puhelimen taskussa..että minut tavoittaa.. tulee äkkilähtöjä töihin..kun joku on sairaana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:29

Kulahtaneet vaattet - nyt on kulahtanut kylpytakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 17:11

Farkut ja joku pehmeä pusero tai iso t-paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:21

Pitkä T-paita ja joskus myös legginsit, sukkia en käytä koskaan kotona, ne ahdistaa.