miksi ulosteeni on valkosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 15:34

Syö Tapolan mustaa makkaraa, niin kyllä se siitä tummuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 14:43

No sepä johtuu siitä, mitä olet syönyt...Tai jättänyt syömättä.Jos sinulla on ongelmia syömisen kanssa, varaathan ajan ravitsemusterapeutille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:49

Vaalea uloste viittais johonkin haimasairauteen... Kannattaa käydä lääkärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:50

Ajatteleppas oletko normaalisti syönyt ja juonut. Itse kannattaa itseensä perehtyä. Sieltä saa aika monta vastausta.Jos askarruttaa mene terveydenhoitajan puheille .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:06

Olet albiino. Paras mennä tohtorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.03.2011 - 15:35

Jos uloste kulkeutuu nopeasti elimistön läpi, voi se aiheuttaa kakalle vihreän värin. Musta uloste puolestaan voi olla merkkinä elimistön sisäisestä verenvuodosta tai joissain tapauksissa jopa syövästä (esimerkiksi mahasyövästä). Vaalea uloste taas voi kieliä maksasairaudesta. Ulosteen ruskea väri johtuu sappinesteen sisältämän bilirubiinin hapettumisesta.

www.tohtori.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 16:03

edesmenneellä miehelläni viimeinen uloste ennen kuolemaansa oli aivan lumivalkoinen.
syytä siihen en tiedä, ei ollut päällimmäinen asia kysyä lääkäriltä siinä tilanteessa.

mutta otahan yhteyttä johonkin ammattihenkilöön jos väri ei muutu.

Lisätty: 17.03.2011 - 03:59

edesmennyt mieheni oli kuollessaan 38v. potentiaalista elinikää olisi pitänyt olla toinen mokoma ainakin ja enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 21:05

Mun äitini kakki viime aikoinaan aika vaaleata,veden pinnalla pysyvää tavaraa(hän meni maksa/haimasyöpään,joka oli levinnyt haimaan/maksaan;en muista enää kummin päin).Tiedän,koska tyhjensin yöastian mökillä kompostiin,enkä voi sanoa olevani mikään kakkatutkija.
Menehän lääkäriltä kyselemään,ei ole hävettävä asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 00:09

Aika erikoista,että uloste valkoista..
Nyt olisi syytä ottaa lääkäriin yhteyttä,ja selvittää asiasi..
Eihän se ihan normaalia ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:31

Kyllä kanssa menisin läääkäriin selvittämään syyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:54

Ja ruokapalstalla!!! Lääkäriin ehkä syytä mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:01

Kannatan niiden vastauksia jotka neuvovat sinua menemään lääkäriin. Meiltä napsulaisilta tuskin saat kysymykseesi täysin tyhjentävää vastausta. Lääkäriltä kylläkin.. uskon niin, vaikkeivat ne lääkäritkään aina ole ihmeidentekiöitä ja kaikentietäviä taikureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:44

en ole ennen kuullutkaan moista juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:22

Tohtoria lainatakseni:
www.tohtori.fi/?page=5033584...id=6035406

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 12:30

Lyhyesti.Heti lääkäriin.Ei ole normaalia.