Harrastatko keräilemällä jotain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 12:00

elämyksiä,
elämänkokemuksia
ja muuta muisteltavaa
että olis edes jotain sitten kun (jos) tulee se keinutuolissa istumisen aika

Kysyjän kommentti

Ja tuohon pitäisi kaikkien pyrkiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 11:01

Olen numismaatiiko, mutta tahtoo mennä sitä mukaa kun tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:03

Keräilen kesällä mökillä verkosta kaloja, jotka syön milloin mitenkin valmistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:13

Keräily on yksi minun intohimoistani, on jos jonkinlaista keräilyä..
Arabian kastikekulhoja jossa on tuo alusta kiinni..
Mariskooleja isoja ja pieniä aitoja tietenkin..
Pyöreitä lasipainoja..
posliini kissoja..
DVD elokuvia
Kupittaan savea..
ym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 12:59

Keräilen vaihtelevasti 2e juhlarahoja ja tietenkin varojen mukaan matkakokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.03.2011 - 13:41

Keräilen tasaiseen tahtiin olohuoneen lattialta legoja laatikoihin ja nukkeja rattaisiin. Eilen keräilin pussillisen pakastemaissia lattialta rikkalapioon ja leivänmuruja syöttötuolista roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:18

Keräilin ennen norsuja yms...mutta enää on vain ne fantit jäljellä. Nykyisin kerään Onnelaan ja pihalle kaikenlaisia "elämyksiä" joita kukiksi, kasveiksi ja pensaiksi voi sanoa ja osa on sitten sitä " taidetta ". Tällä hetkellä hakusessa vanhojen joustinpatjojen jousiosat joista teen köynnöskasveille tukia ja aitaa.
Lisääksi kerään matkoilta elämyksiä, kokemuksia ja runsain mitoin muistoja. Elikäs minähän vasta keräilijä olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:31

Kyllä keräilijä olen luonteeltani jopa hamstraaja. Kun katrsoo nurkkiin ,siellä jokaiselle jotain kiinnostavaa,. kuulee sanottavan, anna mulle.Tuo anna mulle. Muuta mitään ei makksettaisi.Kaikkea vanhaa kaunista ja käytännöllistä. Niistää vanhoista hyvistä tykkään yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:16

Minä keräilen enkeleitä, posliini figuureita, ja posliini munia koristeellisia ja ovat kuin pieniä rasioita, ja kristallia eri muodoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:32

"Sadannen kerran" vastaan: antiikkia keräilen ja Arabian porsliinia, kotimaista lasia myös. Valikoin tavarat huolella eikä keräily ole mania-asteella suinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:52

En keräile mitään aineellista,mutta elämänkokemuksia kyllä.En halua mitään vanhaa roinaa kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:50

En nykyään mitään keräile..Ainoa mitä kerään on S-ketjun ostokset..siintä ropsahtaa joka kuukausi kiva summa boonusta tilille.
Näitä rahoja olen käyttänyt,läppärin,telkkarin,kameran,joululahojen ostoon ja matkustamiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:08

En varsinaisesti kerää mitään, mutta kaikki delfiiniaiheiset tarttuu käteen itselleni ja Nalle Puh -jutut perheen pienimmille. Arvokkaisiin juttuihin menevät rahat käytän mieluummin tässä päivässä elämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:18

Keräilin jossain vaiheessa enkeleitä ja nyt niitä sitten on joka paikka täynnä, on isoja tauluja ja koriste-esineitä.