Kerro tehokkain lääke koiranpentukuumeeseen!

Auttaako se?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:04

Mieti tarkkaan mitä kaikkea tämä nelijalkainen tuo mukanaan. Oletko valmis olemaan täydellinen emäntä koirallesi 24 h vuorokaudessa?

Kysyjän kommentti

Voi kyllä! Kokemusta kuudesta omasta koirasta ja kymmenestä hoitokoirasta joskus muinoin...Ja nyt oma uusi pentu varattuna.Alkukesästä syntyy pieni uusi laumanjäsen.Jos kaikki menee hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 10:57

En tiennyt tuollaisen taudin olemassaolostakaan. Ei ainakaan apteekin lääkkeet.
Haeppa Alkosta pullo lääkettä ja nauti siitä sopiva annos, josko olosi parantuisi. Voit jopa selvitä taudista ilman koiranpennun hankkimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:00

Hommata itsellen sopiva koira tietenkin.
Mutta jos allerginen niin tutkailla mikä koira sopii allergiselle..
Ei kun googletta selaamaan koirakuumeeseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 12:05

nyt on otollinen aika hankien sulaessa,
tee vapaaehtoistyötä ja keräile lähiympäristöön jätettyjä koirankakkoja,
kanssaihmiset ovat sinulle kiitollisia ja se auttaa kummasti siihen koiranpentukuumeeseenkin
(ainakin tämän talon junioreihin aikanaan auttoi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 12:53

siedätyshoito,käy;katselemassa pentuja mahdollisimman paljon yksityisillä,eläinsuojeluyhdistysten koiria yms.yms.ja funtsi mietintäpipa päässä ja pitkään...

Lisätty: 17.03.2011 - 00:01

TOUCHÉ-m-naulankantaan!!!!!!Kerrankin kunnon neuvo eikä hymistelyä....mie TYKKÄÄN!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.03.2011 - 13:26

Paras hoitokeino on harrastaa intohimoista seksiä. No, ei se auta mihinkään ja sama vaiva sinulla on todennäköisesti huomennakin mutta olipahan ainakin hauskaa.

Lähteet:
tiedetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:22

Tuo Valperin ohje on aika hyvä. Itselläni on se kissakuume ja olen selannut netin puhki norskeja....yhden oisin jo saanutkin, mutta 650 euron hinta laski kuumettani kovasti. Paras lääke on hankkia se pentu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:23

paas mennen hoitamaan pentua jolla on ripuli, yökkistauti, muuten vaan ylienerginen ja puree kaikki rikki. sitten ehtoolla vinkuu ja vonkuu kun yrität saada unta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:38

Jos se on tuossa pikku koiranpennussa niin eläilääkäri tehokkain kuumeesee. muuta jos on sinulla. Kannattaa harkita onko valmis ottamaan elämän kumppaniksi koiraa. Hoitamaan ja huolehtimaan sen jokapäiväisistä tarpeista. Viemään eläinlääkärin vastaanotolle myös tarvittaessa.Ei yksin hyvä ,eläimen eikä ihmisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:58

Vaikea tauti johon ei pillerit auta.
Yritä ajatella ihan muita asioita. Ja myös niitä asian varjopuolia eli sitä aamulla ulosmenoa ja sitä että koko elämä muuttuu samalla, koiraa on ajateltava ja menot ja tulot suunniteltava sen mukaan.
Valperin vinkki on hyvä... olen lumien sulaessa katsellut kadun varsia ja ajatellut etten ikinä ota koiraa... meidän kaupunginosassa haitta-aste on sentään aika pieni vaikka koiria on paljon.