Harrastatko laskettelua?

Missä mielestäsi on parhaat rinteet?

Avainsanat: laskettelu rinne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 13:46

olen monessakin paikassa lasketellut, mutta tänätalvena en ole ehtinyt, vielä. saattaa jäädä ens talveen.
peräti olen ollut taannoin laskettelukoulussa Kalpalinnassa.

Kysyjän kommentti

Hyvä sie.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 09:52

Olen harrastanut mutkamäkiäkin nuorempana. Vehkeet on mutta en ole 10 vuoteen vienyt niitä mäkeen. Ylläs on ykkönen Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 09:59

Itsesuojeluvaisto on kehoittanut olla laskettelematta muuta, hieman vain laskettelen "pehmoisia" suuvärkin kautta.

Mikä ei kuulu joukkoon:

a) Ylläs
b) Allas
c) Päälläs

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 10:21

Eipä kuulu harrastuksiini..
Lapsena on tullut viimeksi yleensäkin hiihdettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:32

En harrasta laskettelua, en ole koskaan sitä tehnyt ns. turistimäissä. Enkä tule koskaan laskettelemaankaan. Syy on se, että minulta lähtisi henki siinä touhussa. Minkäänlaisiin suksiin en koske paitsi Marilynin suksiin kohta, kun lähden siivoamaan Onnelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.03.2011 - 12:53

Kerran olen ollut Tahkolla lautailemassa. Ei oikein tuntunut omalta lajilta niinpä lähdin toiseen suuntaan pinnan alle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:53

Teininä sitäkin kavereiden kanssa harrastettiin.Käytiin Lahden kupeessa laskemassa...Kouvolan Mielakasta en ole koskaan pitänyt.
Vuokrasin aina välineet, en raaskinut ostaa itselleni ,kuin puvun...
Nykyisin polviin koskee ajatuskin moisesta toimituksesta.Laskekoon toiset vuorostaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 15:11

Lapsena vähän tuli harrastettua. Nyt muita juttuja hiihtoo ja uintia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:32

En harrasta minkäänlaista ns. eliittiurheilua. Siksi on rinteetkin aivan vieraita minulle. Ymmärtääkseni meillä on kuitenkin hyviä rinteitä useitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:10

Lapsuusaikojen jälkeen en ole.
Rakensimme pieniä hyppyrimäkiä ja kait me kuvittelimme tulevamme hyviksi hyppääjiksi.
Olisihan se hauska nyt veteraanien kisoissa hypätä helmat heiluen mäkikotka Nykäsen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:45

En enää vuosiin, monot on kuitenkin vielä vintillä odottelemassa parempaa kautta.
Keski-Euroopassa on mielestäni ne parhaimmat rinteet, joita on vaikea pistää paremmuusjärjestykseen - ehkä kuitenkin Ranskan Les Arcs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 22:12

En ole koskaan rintissä laketellut..niissä on liian kova vauhi,että päätä huimaa..kun katseleekin..
Kyllä ihan sukset jalassa pelkästään hiihdän..vähän isommat mäetkin pelottaa laskea alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:11

Nuorenpana harrastin en enää nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:31

Olen harrastanut, mutta jouduin lopettamaan sen jo yli kaksikymmentä vuotta sitten. Polveni eivät kestäneet, joten jouduin lopettamaan. Niitä rinteitä missä kävin laskettelemassa, ei voi verrata nykyisiin. Ovat varmasti parantuneet paljonkin tänä aikana. Mutta Vuokatin rinteillä itse silloin viihdyin.