Jos satut joskus laihtumaan, niin pienentäisitkö vaatteitasi, vai hankkisitko kokonaan uuden "garderoobin"?

Kategoria taas ihan mahdoton valinta. Ruokahan olisi aika lähellä, mutta laitoin kauneus, sillä ovathan roikkuvat vaatteet melko hassun näköisiä...

Avainsanat: laihtuminen vaatteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 10:19

Uudet tulis hankittua, rupeis inhoamaan noita isoja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 10:39

Ei pelkoa laihtumisesta. Vaatteet dangosta D niin kuin danakka. Jos ihme tapahtuisi, niin varmaan uusiksi menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:01

kerran on sellainenkin tapahtuma koettu (103 -> 79) ,

uusiks meni koko garderoobi kalsareita myöten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:36

Voi kun minun kohdalla sattuisi sellainen "vahinko" niin mielelläni uusisin vaatevarastoani. Paino on vaan nousemaan päin ja lienee nyt jo muutakin vialla, kuin syöminen koska sitä en ole lisännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:46

Heh...Oi niitä aikoja :) Olen kerran laihduttanut 18 kiloa.Silloin vaatekerrat meni kaikki uusiksi.
Ei nykyisiä vaatteita niin vaan pienennetä.Tuskin useimpien kankaat/mallit sitä edes kestäisi.Nykyvaatteet on tehty pidettäviksi ja sitten pois heitettäviksi.Surullista sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:21

Jos ja jos.... ei olisi kyllä varaa laihtua, mutta jos olisin paksu ja yllättävä laihtuminen iskisi, vähän kerrallaan kait olisi parasta ostella uusia vaatteita. Aikahan näyttäisi onko mitat pysyvät vai ei.
Eli annan neuvon: älä ainakaan isoa määrää vaatteita uusi heti kerralla vaan sitten aikaa myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 15:04

Jos näin käy, hankin uusia, säilytän vanhat pahanpäivän varalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:25

Laihduin, mutta en pienentänyt vaatteita. Pidän niitä kotioloissa ja ihmisten ilmoille olen joutunut hankkimaan vähitellen uusia vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:21

Jos sattuisin en pienentäisi, niin paljon ei painoni enään laskisi näillä näkymin.
Ei ne nytkään vaatteeni niin kurveja nuolevia ole, etteikö jonkun kilon vaihtelu
mukaan mahdu.
Vaatteet joita käytän tarvii olla muutenkin hyvin väljiä päälle laitettaessa, koska olkapäissäni ovat
kiertäjäkalvosimet pahasti revenneet molemmissa käsissä. On vaatteita, joita en itse saa päälle
ollenkaan.
Mutta mitä minä näitä jorisemaan. pääasia on, että hengitän tätä päivää kipujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:54

No voe tokkiinsa, ostoksillehan sitä pitäisi lähteä. Mikä sen mukavampaa kuin katsella uusia vaatteita uudelle minälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:47

No minulle sattui niin, että lihoin ja nyt menee ainakin kesävaategarderoobi uusiksi. Toki aion vielä laihtua viime kesän mittoihin ja siksi säilyttelen nuo vanhat hyvät asut toistaiseksi. Saattaa tosin olla turhaa, mutta toivossa on hyvä elää jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 22:39

Aikanaan kun tiputin painoa 20kg kyllä vaatteet meni uusiksi..Syksyllä paino nousi 3kg..kun herkutteli liikaa...nyt olen kyllä häätänyt ne kilot pois. Hyvin sopii vaatteet päälle...ei tervi pienennystä..eikä suurennusta vaatteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:24

Nou hätä. Kaapeista löytyy yllättävän paljon vaatteita ajalta jolloin satuin lihoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:07

Kaapista löydyy edelleen joitakin lempivaatteita menneiltä vuosilta, niitä haluisin käyttää ja tietty uusia ostaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 02:00

Jos laihtuisin, niin pakko olisi hankkia uudelleen koko vaatekerta. Mutta nyt on taas käynyt niin hassusti että olen viimeisen puolen vuoden aikana lihonut, joten entiset vaatteet eivät tahdo mahtua päälle.