Kevät tulee ja mukana allergiaoireet.Kärsitkö siitepölyallergiasta ja kuinka helpotat oireita?

Mille kaikelle olet allerginen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 19:47

Onhan tuota allergiaa tarpeeksi:koivu, leppä, tupakka, mansikat, monet hedelmät johtuen koivuallergiasta.
Parinlaista tablettia ja nenäsuihketta on lääkkenä ympäri vuoden.Mutta ei ne enään tahdo auttaa, kun on
monta kymmentä vuotta ollut. Minulla se ilmenee enimmiten kovana nuhana ja silmätulehduksina.
Olen ajatellut kokeilla sitä nenän huuhtelukannua, mutta olisiko siitäkään apua. Kun ei tiedä
ketään joka sitä olisi kokeillut.Silmägeeli ja yöksi rasvat silmiin.

Kysyjän kommentti

Allergialääkkeitä tuleepi syötyä ympäri vuoden.Muuten iskee pöpö poskionteloon...Kiitos kaikille vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 17:57

En ole allerginen muulle kun lasivillan tomulle. Se vasta kauheeta on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 18:00

En ole allerginen siitepölylle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:27

Ei allergisia oireita. Kenellä sattuukin olemaan, niin ei se varmaan "herkkua" ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:33

Minulla käytössä allergialääke ympärivuoden,joudun käyttämään Ataraksia jokapäivä kutiavan ihoni takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:32

ainostaan 'rättikaupoissa' saan allergisia oireita, oikeastaan kohtauksia, helpottaa kun pääsee kaljalle ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 22:15

Onneksi ei tarvi kärsiä siitepölyallergioista..niin on helppo hengittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 08:35

En ole millekkään allerginen onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:58

En ole testeissä käynyt, mutta siitepölyille ilmeisesti ja työlle. Histeciä joudun ottamaan yhden tabletin joka aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:19

En ole siitepölyallergikko, mutta melkein kaikki muut allergiat löytyy. Paperi, painomuste, höyhenet, villa, angoravilla, hopea, pöly, sieltä pahimmasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:02

Pölyallergia, huone- ja katupöly. Oireet pysyy loitolla norjalaisella nokkakannulla huuhdellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:17

Niille en ole allerginen, mutta kaikille maan ja taivaan välillä oleville ökkösille sitäkin enemmän. Hyvä että muistutit, pitääkin aloittaa jälleen estolääkitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 17:20

No näin keväällä siitepölyt hankaloittavat elämääni. Syön pari kuukautta lääkärin määräämää lääkettä.Ei sen kummempaa.