Napsutteletko myös työaikanasi?

Onko sellainen sallittua?

Avainsanat: viihde.työaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 17:21

Ehdottomasti kyllä. Työssäni käytän nettiä paljon joten aina on aikaa piipahtaa myös napsuttelemaan. Kotona käytän nettiä lähinnä kännykästä kun molemmat kannettavamme ovat alati varattuina. Eikä neljän lapsen isällä muutenkaan olisi aikaa kotona notkua koneella.

Kysyjän kommentti

Sinä ainankin myönnät napsuttelevasi työaikana,no sehän on sinun asiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 16:39

No itse en työelämässä.
Joten Napsuttelen silloin tällöin..
Mutta jos olisin niin tuskin napsuttelisin... kyllä tämä jäisi iltaselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:43

En napsuttele, eikä se olisi sallittuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:53

En, eikä taitaisi pomokaan hirveesti kannustaa... Kotona naputtelen, kun vaan tilaisuus tulee.Mies tai poika kun usein ehtivät ensin... Tartteekohan tässä jo harkita toisen koneen käyttöön ottoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:58

Töissä ei ole mahdollista koska kuljen koko ajan asunnosta toiseen tai paikasta toiseen. Ainoastaan yövuoron aikana olen tietsikan äärellä ja joskus olen pikaisesti napsauttanut yön hiljaisena hetkenä. Noin yleisesti ottaen meidän työssä ei ole aikaa omille jutuille eikä tietokoneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 17:59

Toiset tekee työkseen ja asnsaitekseen. Minä en työaikana mutta koti aikana. Ystäväni sanoi että työkoneella ei voinut kuunnella mitään musiikkia edes.Sanoi, ei muuta kun työ asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 18:14

ei ollut töissä ollessa vielä nettiä käytössä minulla, jäin sairaseläkkelle aika paljon ennen varsinaista
eläkeikää.
Kyllä niitä on paljon jotka napsuttelevat työaikana, tiedän monia.
Mutta ei se mulle kuulu, mutta väärin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:25

Lienee joku karjalaisten juttu. Mittee työ täälä napsuttelette.
Muuta minulle ei sanasta työ tule juuri mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 20:29

silloin harvoin kun enää töitä teen ei tulisi mieleenikään napsutella,
kukaan sitä ei kylläkään estelisi tai kontrolloisi, eli sinänsä se olisi täysin mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:16

ainoastaan yö aikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:38

En,myös kännykän käyttö ja tekstittelykin on ankarasti kielletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 22:24

Työkeikat teen ilman napsuttelua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 22:59

napsuja otan jos sattuu olemaan, mutta harvoin tässä pirtissä yön vanhaa napsua löytyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 07:55

Kyllä näin on päässyt käymään. Odotellessa esim pitkiä tulostusraporttia saatan poikkeilla napsuttelemassa. Kukaan ei ole kieltänyt vaikka nähnyt kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 08:00

aikoinaan kun töis olin eipä ois ollu aikaa edes koko koneelle ,kun mentiin kintut täys jalkoi ,mut nykyisin kun aika on omaa niin toki pitää napsutella seurassanne ...en kylläkään tykkäis työnantajana ,jos porukat istuis napsuttelemassa muulla ajalla ,kuin omallaan ....tiedän yhdenkin tapauksen ,jossa muutamat ihmiset saivat työssään olessa aikaan sen ,ettei ketään saa käyttää konetta muuhun kuin siihen ohjelmaan ,jota se työ edellyttää ..ja tuo on taas ihan oikein niitä kohtaan ,jotka ansiotaan tekevät ja taas ne jotka olivat netissä ihan muilla jutuilla kuin työ vaati ja silti nostivat palkkaa siitä työstä mitä ei sitten ehdittykkään tekemään...nyt on tasa-arvo sielläkin firmas ...tietty jokainen hoitaa hommansa just ,kuin sen oikein tuntee tekevän ...on sit netis tai ei jokaisen oma asia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 08:42

En napsuttele vaikka mahdollista olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:39

Joo, nytkin niin teen. Minulla vaan on joskus niin kiireistä, etten ehdi tarpeeksi napsutella. Joten kaikki liikenevät hetket siihen käytän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:15

Työaika, jolloin vielä olin töissä, oli vain työn tekoa varten. Ei olisi sallittu minkäänlaista Napsuttelua silloin. Ei silloin kyllä ollut Napsuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:14

Olen itseni pomo joten kaikki on sallittua.