Miksi tyttöystäväni on aina kauhean kiukkunen vaikka olisin kuinka kiltisti:?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 22:48

jos se on luonteeltaan sellainen kiuku-Iita, sit sun tarttee vaan funtsia voitko/tahdotko elää sellasen kaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 00:07

Olet liian kiltti.
Tulkitset häntä väärin.
Hänellä on siihen oikeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 08:49

Olet väärällä tavalla kiltti. Keskustele ja kysele miten hän tahtoisi sinun olevan/tekevän ja ole sitten niin kuin ise haluat olla. Älä mielistele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 09:07

saattaa olla,että hänellä on jauhot sekaisin pussissa,niin se aiheutta kiukuttelua,tässä ei varmaan auta jos rupeat myös kiukuttelemaan.täytyisi puhua mistä tämäjohtuu jos asiat ei parane,niin sitten pitää harkita muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 13:43

Maailmassa on ns.perustympeitä ja peruskiukkuisia ihmisiä jospa kaverisi kuuluu heihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 14:50

Yleensä jos ihminen on kiukkuinen, niin siihen aina joku syy. Kannattaa heti alkuunsa istua ihan kahestaan sopivassa tilanteessa ja kysyä asiaa häneltä itseltään ihan rauhallisesti; 'Mua ihmetyttää/kummastuttaa, kun sä oot mielestäni aina kiukkunen, kerropa mikä siihen on syynä, onko syynä minä/mun tekemiseni/tekemättä jättämiseni, vai joku muu syy', niin näin vois alkaa purkaa tätä vyyhteä.. ei sillä 'kiukkupussilla' itelläänkään varmaan oo kivaa (ei ehkä vaan saa sanottua, mikä kismittää), joten asioita ruotiin sit vaan puolin et toisin, jookos?? Tulee ns. paljon puhtaanpi ilma suhteeseenne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 22:29

no se vähän kyllä riippuu miten määrität kilttinä olemisen kiltti voi olla monella tapaa,
ja riippuu myös vähän miten asiaa katsellaan eka lause kun oli miehen "haukkumista" niin pitää tässä naisestakin sanoa että jos hänellä vaan on hormonit sekaisin.
hmmm.... mutta ratkaisu ongelmaan mielestäni olisi että kommunikointia lisättäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:12

Hän ei ole se oikea sinulle.