Onko CNN-kanavat Suomessa maksullisia?

Avainsanat: cnn kanava suomessa maksullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 18:09

Meillä on tuo satelliittilautanen ja sieltä uutisia toisinaan katselen, tämä CNN kanava näkyy ilmaiseksi sieltä vaikka tämän canal digitalin kortin ottaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 19:31

Kaapeli-TV:ssä näkyy molemmat BBC ja CNN ilman lisäkustannuksia. Nettiä tähän tarkoitukseen mökillä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 20:06

Eivät maksa. Meillä näkyy digiboxin kautta (Welhon kaapeli) mm. CNN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 01:30

CNN uutissivu: www.cnn.com/ sivulla kun klikkaa kohtaa Live
Kannattaa asentaa pyydetty pieni lisäohjelma, niin näkyy paremmin
CNN Live: www.cnn.com/video/flashLive/...amp;hpt=C2
Videoita: www.cnn.com/video/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:44

CNN näkyy kaupungissa kaapelin kautta (Welho).... maalla on satellittiantenni ja sieltä näkyy mitä vaan kanavia...
BBC näkyy eli useita kanavia, on kyllä maksukortti, en muista mitä siihen sisältyy ja mikä on kaapelin kautta tulevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:46

Tavallisessa harava-antennitaloudessa ei käy, enkä lähde sellaista kanavaa ostamaankaan miltään tarjoajalta.