Kuinka usein käytät kännykän laskinta? Entä päivyriä? Onko sinulla muistutuksia kalenterissa? Entä onko herätystoiminta käytössä?

Katgoria vähän vaikea, mutta liikennettä se on viestiliikennekin!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:12

Päivyristä löytyy tärkeät syntymäpäivät päivän varoitusajalla.
Laskinta ei tule käytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:13

Kännykän laskinta en kertaakaan, samoin päivyriä en. Joskus on joku muorien kokoontuminen muistutuksena.
Herätystoiminta ei eläkeläinen paljon tarvitse, paitsi jos pitää aamulla aikaisin olla jo matkan
päällä.
Siinä ne eläkeläisen harrastukset. En käytä numeroppuolta netissäkään, vaan
merkitsen numerot ylärivillä. Jotta sillä tavoin tämä minulla menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:25

Reissussa laskuri hyvä valuuttakursseissa, voi ohjelmoida ennen matkaa ja herätystä käytän ettei myöhästy kyydeistä.
Käytän päivyrin maailmanaikoja matkoilla, ei tarvitse pähkäillä onko yö vai mikä kotona?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:28

Kaikkia noita tulee käytettyä säännöllisesti. Sähköposti on synkronoitu kännykkään.
Kännykässä myös navigaattori (tällä hetkellä suomen kartta) ja sanakirja. Sanakirjaan voi ottaa käyttöön kulloinkin tarvittavan kielen. Tällä hetkellä käytössä suomi, englanti ja espanja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:37

Kännykkäni laskinta en ole käyttäny koskaan,minulle kännykkä on väline jolla saan yhteyden ulkomaailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:41

Kaikki käytössä,paitsi eilen olisin tarvinnut valuuttalaskuria,hoitui sekin.S-postia luen paremman puutteessa,soitinta kuuntelen musaa sekä kielitallenteita,kalenteria päivitän,mutta en tsättäile FBssä,huhhuh!!Muistiinpanot ovat olleet kallisarvoisia matkoilla ja kotona.Yhteystiedot ovat mukana,aina ja hyödyllisesti.Mulla ainakin ns.älypuhelin?? on ollut monipuolisessa käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 13:08

Päivyriä, herätystä ja navigaattoria säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:13

Kännykkää ilman olisin hukassa! Se on minun sihteerini :) Herättää aamulla ja kertoo, mitä päivän mittaan pitäisi muistaa ja tehdä.Mukavasti myös puhelimena toimii.Kun tulee rakasta ikävä, otan pikapuhelun :) Ja sukulaisillekin on mukava silloin tällöin rinkautella,vaikka olisivat missä.Eläköön kapula!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:20

En käytä kännykän laskuria enkä päivyriä, minulla on kännykkä usein häviksissä täällä kotona ja akku tyhjänä monesti eli minä käytän päätäni laskemiseen ja päivyri minulla on seinällä johon merkkaan tapahtumat, on sellainen paperinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:34

Kaikkia noita tulee melkein päivittäin käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:36

En käytä noista mitään. Herään kun olen nukkunut tarpeeksi. Synttärit muistan ulkoa. Ei ole mitään laskemistakaan, joten laskin on kaapissa ja pysyy siellä. Puhelinta käytän vain soittamiseen ja tekstailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:40

Käytän kännykän herätyskelloa joka aamu, muistutuksia aika lailla (kalenteria siis), mutta laskinta käytän aika harvoin... omassani se on aika ärsyttävä. Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 02:22

lähes kaikki kännykän toiminnot käytössä, sitä laskuria tulee ehkä kaikkein harvemmin käytettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 08:48

Aamulla herään kännykän hälyttäessä, hieman pasianssia aamutoimien aikaan (kädet kun on siinä vapaana). Töihin ajaessani luen muutaman sähköpostin ja tekstarin ja kuittaan palaverimuistutuksen.

Laskinta käytän harvemmin, sitäkin joskus mutta kamera on ehdoton. Illalla pelailen ja selailen nettiä. Nukkumaan mennessä valaisen huoneen kännykän valolla ja yöllä tarkistan siitä kellonajan. Totean, että kun painaa torkkunappia saa nukkua viisi minuuttia pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:37

Tärkeimmät ylimääräiset siinä on muistutus asioista sekä muistiossa olevat tärkeät asiat.
Kameraa tule räpsittyä silloin tällöin. Vapaalla en laskukonetta käytä - sen käyttö kuuluu työhöni ja silloin käytän pöytälaskinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 04:37

Käytän puhelinta herätyskellona, laskinta en ole koskaan käyttänyt. Ja kameratoiminto on päivittäisessä käytössä.