Hyvää sunnuntai aamua kaikille napsuille.Miten on päiväsi alkanut?

Meidän sunnuntai aamu on suloinen ja kuuntelemme iskelmäradiota radio suomesta joimme kahvit ja aamupalakin on nautittu.Kissa on saanut hellyyttä harjaamisen merkeissä.

Avainsanat: rakkaat läheiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:56

Alkoi tapetin riekaleita lattialta keräämällä. Ottotyttö oli ollut mielipuuhassaan.

Kysyjän kommentti

Voi sitä Otto Onervaa,kun ei vieläkään ole tavoille oppinut,vaan on edelleenkin härkäpäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 09:57

Kaunista ja aurinkoista aamua sinulle ja kaikille napsuille. Päivä on alkanut siis aurinkoisissa merkeissä. Pientä pakkasta pitelee ja tulossa oikein hyvä ulkoilusää. Possun sisäfile paistettu, lehdet luettu ja eikun lenkille nauttimaan maaliskuun auringosta. Tänään laitan hyvää ruokaa ja viinipullokin jo jäähtymässä (en tykkää lämpimästä viinistä sanokoot asiantuntijat mitä tahansa). Jälkiruoka pitäisi vielä keksiä, mutta ensin siis kävelemään se 6 km lenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 10:18

aamulenkki tehtynä

+9 C , vähän sumuista, muutama pisara vettäkin,
mutta enimmäkseen paistelee keväisesti
ja sen huomaa jo piha-aidan takanakin

valperi.blogspot.com/2011/03...oossa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 10:27

Seinäjoella tähän aikaan -4c, Fiina-koiran kanssa jo aikaisin aamulla tepastelimme ja liukastelimme lenkin.
eilen kuvasin Iiristä 1v, ja nyt niitä kuvia yritän sorvata esityskuntoon .
aurinko pilvettömältä paistelee , pakko lähteä kyllä ulos päivemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:42

Hyvät sunnuntaipäivät kaikille, kyllä tässä 7 maissa jo aamupuuroni ja myrkkylastini napsasin sisään.
Sitten sain jonkinlaisen mielenhäiriön ja järjestelin vähän paikkoja, voisi sen niinkin sanoa, että siirtelin
tavaroita pisteesta a, pisteedeen b.
Meillä on hissi rikki, joten minä en ulos pääse ennen huomista, käsi ei anna ottaa kaiteesta kiinni,
Pilvipoutaa sään puolesta, kuuntelen järviradiota netin kautta, kun minulla ei kuulu se radion
kautta.
toivottavasti päivä menee tasaista latuaan iltaan saakka, ettei tle mitään mykkyröitä tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:43

Aamulenkki kans tehtynä nyt tarvis ruveta katsomaan jotain syömistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:51

Aamukahvit juotiin vasta kahdeksan aikaan hyvin nukutun yön jälkeen.
Lämmintä näkyy olevan 2,1 astetta ja aurinko yrittää pilkottaa pilvien takaa.
Kohta piakkoin lenkkipolku kutsuu kulkijaa. Liukasta on paikoitellen, joten sauvat mukaan ja menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:57

Hyvää päivää! Heräsin 7.30, ja nautin aamu(kermakookos)kahvini munasmoothien kera ulkoterssilla. Varjossa mittari näytti 15 astetta, mutta terssille paistoi aurinko, eikä siihen tuule, joten oli lämmintä. Olen Skypetellyt mieheni kanssa, lukenut uutiset netistä ja kirjoitellut facebookissa.
Siivous on tänään käsittänyt pölyjen pyyhkimistä mopilla ikkunoista, on sitten helpompi pestä, kun ei ole niin paljon hiekkaa mukana. Mutta tänään en niitä loppuikkunoita aio pestä, ehkäpä sitten huomenna.
Lyhyt vierailukin on tullut tässä hoidettua, tuttava kävi maksamassa minun hänelle netistä tilaamani lentolipun.
Nyt keräilen voimia, että jaksan nousta kolmanteen kerrokseen aurinkoa ottamaan. Rannalle en tänään aio mennä. Taidanpa vielä laittaa pyykkiä koneeseen, niin tulee sekin hoidettua.
Jotkut tuttavani oikein ääneen ihmettelevät, että miten saan aikani kulumaan täällä "lomalla". Ihan tavallista arkipäiväähän täällä vietetään, jopa pyhänä. Siivousta, ruonalaittoa, tiskausta, pyykinpesua. Ei tule aika pitkäksi. Ja onhan kirjoja luettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:17

No tässä on tullut katseltua elokuvaa ja 1 dokumenttikin..
Ja pian lähdemme tyttäremme 30 vuotis päiville...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 20:10

Herättyäni vedin peittoa vaan korville uudestaan,kun vielä väsytti..nousin sängystä vasta klo 9..
Aamukahvit oli mieheni keittänyt,että pääsin heti aamupalalle...ja iskelmäradio oli meilläkin soimassa.
Kyllä aamupalan jälkeen piristyin..
Tuli käytyä kuntosalilla ja uimassa..Samalla reisulla vielä Jyskistä kävin katselemassa verhotankoja..
Karjuva nälkä kotia tulessa..Onneksi eilen ostin valmiiksi krillattuja proilerin koipia..niitä vaan lämmitin ja laitoin kananmakuista nuudelia kiehumaan...mokoma ruoka maistui ihan hyvälle..,Jälkiruuaksi kahvit ja kääretorttua..
Pieni ruokalepo oli ihan piristävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:24

Ei mitään poikkeusta edellisiin aamuihin. Hiljaiselolla aloitimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:47

Kiitos kissaäiti, toivotan sinulle oikein kaunista tiistai iltaa, kun tuo sunnuntai mennä jo vilahti.