Muistatteko vimmaus-VIMiä?mIhin se hävisi markkinoilta,löytyykö enää vastaavaa?Tarvitsisin jotain tosi tehokasta hankaavaa...

Avainsanat: vimmaus-vim

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 22:54

Vimmaus-VIMiä en muista, mutta Spick & Span on jäänyt lähtemättömästi mieleen. Tenttasin pikkuisena äidiltäni, millä hänen työpaikallaan siivotaan ja voi sitä surua kun en päässyt katsomaan miten spiketspan suorastaan räjäyttää lian pois.

En juurikaan käytä pesuaineita ostettuani höyrypesurin, mutta silloin tällöin keraamisen lieden pesuun käytän Universal Stonea. Suosittelen: on myrkytön, ei naarmuta, mutta lika saa kyytiä ja on nimenomaan hankausaine.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 00:31

Ei ole VIM:n voittanutta,
säteilevää raikkautta.

Vastausta minä oottelen,
mikä viimein korvaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 00:51

muistanpa hyvinkin

ei oo enää markkinoilla, oli liian hyvää
joten sen täytyi olla syntiä tai vähintäänkin myrkyllistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 07:45

Muistan kyllä oli todella hyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 08:18

Tottakai Vim on mielessä vieläkin ja sillehän on korvaava tuote jonka nimeä en nyt tietenkään muista. Sille on siis vastaava tuote ja olen ostanut, mutta mikä hitsi sen nimi oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:33

Vimi oli hyvä hankaus pesujauhe.Mummi rupesi pyykkäämään vimillä sillä tuli niin puhdasta. Minä tuhahdin.Sanoin on niitä parempiakin aineita vaatteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:48

Cif tuotemerkin alta löytyy hyviä pesuaineita ja minä käytän kylpyhuone Ciffiä,tekee puhdasta jälkeä eikä tarvitse hirveesti hangata.Oletko kokeillut ruoka soodaa sillä voi putsata vaikka mitä.Minä viimeksi putsasin sillä kahvikeittimen ja nyt juomme hyvää kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:50

Kyllä minäkin Vimin muistan hyvinkin, ensin oli jauheena ja sitten hankausnesteenä.
Ruokasoodallahan saa paljon puhdasta. Voi niitä on niin paljon kaikenlaisia
aineita, että en osaa minäkään sinulle mitään merkkiä mainita.
Itsekin tulee otettua kokeilulle mikä käteen osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 19:01

Muistan Vimin oikein hyvin, kun sitä on kaapissani jauheena että nesteenä. En muista mistä olen ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:22

Vimi oli aikonaan parasta mitä sai..nykyään tullut paljon uusia aineita...mutta ei ole Vimin voittanutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:21

Eikö Vimiä mukaan enää ole? En ole seurannut kauppojen tarjontaa, sillä itse käytän Super10:ä joka on todella tehokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:30

Kyllä muistan VIMin, siinä oli jotain sellaista myrkkyä jota ei nykyään saa olla pesuaineissa. En kestänyt Vimiä.... tuli silmäoireita yms.
Ruokasooda on erinomainen puhdistusaine.