miksi farkut ovat ekologinen valinta ?

näin olen sattunut kuulemaan

Avainsanat: farkut ekologinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 23:15

myyntikonsti koko väite

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 20:04

Suurinosa nykyisistä farkuista on värjätty synteettisin menetelmin. Ei siis kovin ekologista....??? Oheisesta linkistä löydät lisää tietoa ekologisista vaatteista.

Lähteet:
www.vihreätvaatteet.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 20:17

Oliskohan farkkujejn ekologisuus siinä, että ne kestävät 'isältä pojalle', eli ei tarvihe ostaa niin paljon/usein housuja kuin muissa valinnoissa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 21:34

puuvilla raaka.aineena on ehkä väittämän alkuperäinen peruste, muut jutut saattaa kääntää asian ihan päälaelleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 00:17

Amerikkalaisen maataloustyöläisen perushaalari on puuvillaa.
Puuvillapelloilla farkkuhaalarit alkujaan olivatkin työläisten asuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 09:02

Puuvillakaan raaka-aineena ei välttämättä ole ekologinen. Riistotaloutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 10:09

niin puuvillan tuotannon takia, ainkin olen kuullut niin on tuhottu aral järvi,tässä tapauksessa egolokisuus on kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:32

Ne ovat niin kestävät.