Mikä säätila paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa pyryttää lunta ja yönaikana sitä on tullut paljon,mittari näyttää 0C ja tuulee voimakkaasti.Tänään on kuitenkin mentävä kaupoille.

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 09:20

Täällä tuulee kovin ja yön aikana on räntää satanut pari senttiä ja lämpöasteita on 3 eli vesikeli.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 09:32

Sumuinen ja tihkusateinen vesikeli ja lämmintä 0,5 astetta. Lunta tuli yöllä muutaman sentin. Aurauskalustot liikkeellä ja liukasta on. Mikäli näin jatkuu en nokkaani ulos taida pistää.

Lisätty: 11.03.2011 - 10:34

No nyt alkoi oikein räntäsade. Huh, huh!

Lisätty: 11.03.2011 - 16:28

Sade lakkasi ja aurinko paistaa lähes pilvettömöltä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 09:40

Yöllä oli satanut räntää ja vähän lunta, välillä oli satamatta mitään, nyt sataa taas räntää. Ilahduttavaa on että jalkakäytävien inhotta jää pehmenee ja sulaa - ellei nyt sitten taas tule pakkasta ja kosteus jäätyy. +1 aste aamun lämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 09:47

sataa vettä, sataa lunta, sataa pieniä rakeita ja vuorotellen.
mutta eikös uusi lumi ole vanhan surma.

+1C lämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 09:47

Vettä räntää kosteaa tullut eilen iltamyöhältä asti..
Päättäis nyt jo kumpaa tiputtaa...
Aurausautot raivasivat jalkakäytävät jo aamulla sohjosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 10:48

Tänään on vähän kylmempää. Puin ylleni pitkät housut ja villatakin. Join silti aamukahvini terassilla, auringonpaisteessa, mutta voimakkaalta tuulelta suojassa. Tuulee noin 18 m/sek., ja merellä näkyy vaahtopäitä. Mittarin lämpötila on varmaankin + 20, mutta voimakas tuuli saa sen tuntumaan vähemmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 10:56

loskaa tuntuu olevan 2-10 centtiä riippuen mistä kohtaa kattoo. karmeita lätäköitä.
tuulee, uutta vettä ripsii. mutta plussan puolella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:21

Kovasti paljon tuulee jo ainakin kolmatta päivää. Lumikuuroja tulee ja menee. Välissä ehdin jo lenkkeilemään. Mittari näyttää puolta astetta pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:07

Pukkasi sitten takatalven, jospa tuo lumi sulaisi pian joka on satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 14:19

Nyt tulee taivaantäydeltä isoja märkiä lumihattuja. Välillä räntää tai melkein vettä. Lämpöasteita. Rospuutta keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:45

Vettä, räntää ja lunta. Oiva loskakeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2011 - 17:41

Saman lumisateen alla ollaan täälläkin. Ja kaupassakin tuli käytyä ihan jalkaisin vastatuulta vasten puskien, likomäräksi kastuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2011 - 21:16

Vaihteleva keli on ollut koko päivän, aamulla lunta, välillä pöytää ja nyt tuntuu satavan jotakin tihkua.
Onnellisia ne joiden ei tarvinnut tänään lumessa tarpoa vaan saivat istua herroiksi autossa - kuten minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 22:18

Täällä päin satoi pitkin päivää räntää illalla ruperi pakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 09:02

Eilen aamusta satoi räntää todella paljon...oli hetken aikaa poutaa..mutta sitten taas alkoi tulemaa taivaan täydeltä räntää.
Tiet olivat todella surkeassa kunnossa mitä jouduin liikumaan..Onneksi oli jokasään saappaat jalassa,niin pysyi jalat kuivana.