Oletko koskaan ottanut osaa johonkin terveystutkimukseen?

Minut hyväksyttiin sellaiseen terveystutkimukseen mihin liittyy tämä kakkostyypin diabeettes ja sepelvaltimotauti.Sepelvaltimo tautia minulla ei ole tiettävästi,mutta diabeettes kyllä.Tutkimus kestää vuoden ja minulla se alkaa huhtikuussa.Odotan sitä suurella mielen kiinnolla.

Avainsanat: terveystutkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 21:32

Kännykkä säteilyn aivojen pehmennys tutkimus vai mikä lie menossa?

Kysyjän kommentti

Ne kuvat mitä olet napsuun laittanut ovat valtavan hienoja.Odotan uusia eläinkuvia sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 22:55

Rokotustutkimukseen kyllä flunssalääkkeestä, sain kylläkin lumetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:59

En ole. Tauteja riittää joten tutkimusalueitakin riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 07:27

En ole ottanut osaa. Varmaan ihan mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 08:20

Ei ole kutsuttu. Olisin valmis sellaiseen .Meillä suvussa tuo sepelvaltimotauti ja metaboolinen oireyhtymä.Mulle ei tule kun sitä innolla olen odottanut .Onko sinulla tuo 2 tyyppi tuosta b .tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 09:48

En varsinaiseen terveystutkimukseen ole osallistunut, mutta joukkoseulontoihin rintasyövän tai paksusuolensyövän varhaisen toteamisen johdosta. Mitään ei onneksi ole löytynyt. Enkä mihinkään lääke- tai hoitokokeilututkimuksiin todennäköisesti osallistuisikaan.
Olen perusterve, syön mielestäni järkevästi karttaen tyhjiä hiilihydraatteja. Pyrin ravitsemaan kehoni mahdollisimman puhtailla ja tarpeellisilla ruoka-aineilla. En aio sairastua elintasosairauksiin, enkä mihinkään muuhunkaan. Hyviä ohjeita löytyy sivustolta www.dojolaiset.com.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 10:04

Minäkään en ole osallistunut terveystutkimuksiin ja nämä viime aikaiset uutiset Terveyden ja Hyvinvoinnin Laitokselta ovat nostaneet itsesuojeluvaistoni tappiin eli en missään tapauksessa suostuisi koekaniiniksi. Suomalaisia kuulemma käytetään testeihin, sillä täällä se on edullista ja jos jotain sattuu, niin korvauksia ei makseta tai sitten summa on hyvin pieni. Saapas nähdä miten ja kuka korvaa narkolepsialapsille ja heidän perheilleen. Hurjatan kanssa samoilla linjoilla: yritän hoitaa itseäni etukäteen kunnon ruokavaliolla ja kohtuullisella liikunnalla joutenoloa unohtamatta. Jos terveydenhoito kiinnostaa, niin kannattaa vilkaista tuo Hurjatan vinkkilinkki www.dojolaiset.com.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 11:44

Olen osallistunut yhteen ja hyvin meni siinä oli mukana mm. joku mielentilatutkimuskin.
Hyvin epämukava mielestäni.
Kait ne sai minusta hyvän koekaniinin, tuli uusintapyyntö milelentilatutkimukseen,
mutta silloin lopetin ja sanoin kiitos ei.
Olen katsonut Hurjatan dojolaisia, mutta sinne pitäisi kuvan kanssa kirjautua, ei kiinnosta.
Tänä ammuna Antti Heikkilä oli puhumassa viljaruoista ja ruis ei olekaan niin hyvää kun luulemme.
<kyllä minullakin hyvä ja tasapainoinen nuoruus -ja keski-ikä. Oli ruokavliota ja liikuntaa, mutta
ei se aina kysy sitä, tuleeko sairaudeton vanhuus. Sota-aikana lapsuuteni viettänyt maaseudulla
ja ravinto oli varmasti puhdasta ja yksinkertaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 18:36

Ei ole ikinä mihinkään tutkimukseen tullut osallistuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 22:07

Minä pääsin paksunsuolensyövän seulontaan..mistä olen todella tyytyväinen..Nyt oli jo 3:mas kerta..tulee 3:men vuoden välein..Eikä mitään siihen viittaavaa ole löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 20:45

kerran , silloin kun lääkäritkään eivät vielä pelotelleet ketään asialla osallistuin HYKsin kolestrolitutkimukseen, olin sellaisessa vertailuryhmässä jolla on luontaisesti keskiarvoa alhaisemmat lukemat (tyyppiä Apo B)

muistaakseni sen tutkimuksen lopputulos oli sellainen että nämä perimältään alhaiset saavat syödä melkein mitä vaan eikä lukemat juurikaan heilahtele, kun taas niillä perimältään rasvaisemmilla viisari värähtää hyvinkin herkästi