jos on lyhyet hiukset niin voiko olla jakaus???

tarkoittaen melkein jopa siiliä

Avainsanat: jakaus hiukset näsäviisas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 17:20

voi kuule, mulla on melkein kaljussakin jakaus, varmasti se sopii siiliinkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 17:20

joo mulla on kymmenen sentin jakaus, toisinsanoen,klani,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 17:27

Minulla on n.3mm: hiukset ja 10cm:n jakaus.Täytynee taas hävittää tuo jakaus pois ni ei ole h
iustenpesua, muttaa naamanpesua sitäkin enemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 17:34

jos haluat jakauksen, niin siun pittee kokeilla saatko semmoisen 'siiliin' hiuksiisi, siis jos itsestä puhut. otat vaan kamman käteen ja alat pään laelta keskeltä tekemään jakausta, geelin sun muitten muotovaahtojen kanssa jakauksen saa pysymään paremmin. ( p.s. kaks kampaa ois parempi kyllä: molemmin käsin keskelle päälakea kammat ja siitä oikealle ja vasemmalle kammaten tulee jakaus.) [[ tuli taas selostettuu ummet ja lammet, vaikka kysymys kuuluikin vain että voiko olla jakausta lyhyissä hiuksissa ]] hmm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 23:18

tottahan toki, eikä mene likikään niin helposti sekaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 00:22

Kyllä.
Ja aina kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:42

Tietenkin voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 17:01

Miksi ei voisi.