Mitä tänään touhuat?

Mie pesen pyykkiä ja katson klo 13.00 alkavan pikku pietarin pihan televisiosta,olen nähnyt sen monta kertaa,mutta aina se vaan jaksaa viehättää.

Avainsanat: pyykki peseytymään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 12:07

Minä kävin postissa lähettämässä Oriflamen voiteita ystävälleni Lappeenrantaan ja Prismassa kävin samalla reissulla ja nyt vähän pelaan ja sitten kokkaamaan Lindströmin pihvejä ja perunamuusia tekemään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 11:28

Kävin asioilla naapurikunnassa ja samalla myös silmäasemalla. Tekivät huonot aurinkolasit (vahvuuksilla) ja nyt tilauksessa uudet...joista joudun vain vähän maksamaan....mielestäni olisi pitänyt saada ilmaiseksi.
Hieman ulkoilua ja kotitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 13:22

Tänään normaali arki maanantai, normaalia kevyt siivousta, ruuanlaittoa.
Koiraa ulkoiluttaen ja harkitsen pitäiskös mennä viel lääkäriin tuon nupin kanssa jonkun verran päänsärkyä ja niskajäykkyyttä tullut...( taidanpa soittaa heti)

tuskin tänään pääsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 13:58

Tohtorilla käväisin pikaisesti. Ei ollut Kiminkinen. Nyt sitten kokataan, oleskellaan ja napsutellaan. Ehkäpä vielä muutama ristikko palan painikkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 14:34

Ikkuna- ja oviremppaa seurailen tällä kertaa vain sivustakatsojana.
Kaikki uusiksi, ettei tarvitse alvariinsa palella tai lämmittää. Viimeinen sähkölasku oli sellainen, että tämä homma maksaa itsensä vuodessa takaisin. Jos ei maksa, niin mukavuus ainakin lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:16

Kävin kuntosalilla ja ruokaostoksilla. Leppoisa koti-ilta tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:09

ziljoona sähköpostiviestiä ja tekstaria ja soittoa,
sitä omatoimimatkaajan riema silloin kun oikein mikää ei tahdo mennä kohdalleen ....
välillä aina lueskelen Timesiä ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:23

Hiukan ulkoilua ja napsuttelua ehkä illenmalla saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 17:35

Töitä, ruokaostoksia ja ruuanlaittoa, illalla ehkä vähän televisiotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:48

Valmistautuminen viikon reissuun Yli-Tornion Karemajoille.Huomenaamulla lähtö klo 6.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:57

Pitkä päivä töissä ja heti kotiin saavuttua ruonlaittoa sekä koiran kans lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:19

Tyttäreni tuli kaverikseni suolle hiihtämään. Oli kaunista, aurinko näkyi pilven takaa ja tuulinen pieni kevätviima piti pirteänä.Sitä ennen olin tehnyt purtavaa. Kun tulimme hiihtämästä, mieheni oli lämmitänyt meille saunan.Tyttäreni tokasi, tämäpä kiva paikka kun palvelu pelaa. Eikö vaan iskä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:44

Käsitöitä, shoppailua ja lorvimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:52

Lomailen. Yksinkertaisesti nautin vain lomasta ja siitä kun ei tarvi tehä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 17:12

Kisaaäiti olet kysynyt tämän eilen, mutta ssätin iltaan vastauksen, kun ajattlin, että ei vielä tiedä mitä
päivä tuo tuleessa.
Unohdin koko jutun ja yö tuli eteen, mutta voinen kertoa eilisestä nyt jälkeenkin päin.
Minä hissuttelin kotosalla, kun on molemmat kädet paketissa ja sormet vain saa liikkumaan , vasemmassa ei niitäkään. Olen aivan toisen armoilla, mutta oikealla kädellä kirjoitan mitä kirjoitan.
Minulla riittää kummasti töitä tässä yhden hengen huushollissa, olen kova kirjoittelamaan , mutta nyt siis taukoa. Netistä katselin viihdykettä ja sisareni kävi sellaisen kantositeen tekemään kankaast tuohon vas.käteen.
Minulla on aivan ihana sukupiiri ympärillä,joka päivä soitellaan ainakin ja viimeistään joka toinenpäivä
joku käy.Joten taas yksi päivä upposi ajanvirtaan. toivon nyt sitä naistenpäivän lupsakkaa iltaa Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:45

Löhö päivä tänään, shoppailua ja kotiaskareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:28

Kyllä se päivä vierähti remonttihommissa...kun ei ollut työkeikkoja..