Kun Matti Heikkinen voitti kulatamittallin. Keneltä lähtee partakarvat.

On yli kymmenen vuotta kasvattanut .Hyvässä lykyssä tukkakin.Kertoi asiasta tyttärelleen ,tämä pillahti itkuun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 13:58

Kotiteollisuus-yhtyeen laulaja Jouni Hynynen on kasvattanut partaansa yli kymmenen vuotta. Nyt Jouni Hynynen on päättänyt ajaa partansa, koska Matti Heikkinen sai MM-kultamitalin 15 kilometrin perinteisestä hiihdosta Norjan Holmenkollenilla tiistaina. Hynynen on luvannut ajaa myös päänsä kaljuksi jos Suomeen saadaan lisää mitaleja.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 07:48

Kotiteollisuuden Jouni Hynynenhän se parrastaan luopuu, ja luvannut myös luopua hiuksista, jos mitaleja tulisi lisää, mutta taitaa hiukset pysyä vielä päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 10:04

Lappeenrantalaisen kotiteollisuus yhtyeen keulahahmo Jouni Hynynen on luvannut luopua siivottomasta parrastaan.Hyvä Jouni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 10:57

Joko Mieto näyttäytyis ilman partaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 12:00

Mietaan Jussin partakarvat olisi arvokkaampia kuin Jouni Hynysen. Täytynee tyytyä tähän ratkaisuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 14:41

Hynynen se lupauksen teki.Ja varmasti lupauksensa pitää.Sen verran jämpti äijä...

Muinoin mieheni ajoi viikset pois.2-vuotias poikamme juoksi isäänsä kiljuen karkuun komeroon, kun niin pelkäsi, että kuka vieras setä meille tullut...Vasta, kun isä pojalleen jutteli ,alkoi poika rauhoittua.Mutta monta päivää siinä meni, että viiksettömään isään tottui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 15:53

Ei ole Hynystä karvoihin katsomista, jos Heikkisen mitali varmistuu. En halua olla pahan ilman lintu, mutta jotennii tuo suomalaisen hiihdon kimallus katosi silmistäni Lahden tragikomedian jälkeen.

Hynystä en sen kummemmin tunne/tiedä, mutta lauluja hän osaa sanoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:20

Hyvä vain, että joku innosti siistiytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:29

Matti Heikkinen voitti kultamitallin... hänellä ei partaa näyttänyt olevan, on ihan siistinnäköinen kaveri!
En seuraa hiihtoa enkä muita urheilulajeja.... doping vei sen viimesenkin kiinnostuksen. Formula1 kiinnostaa, siinä ei voi dopingia käyttää vauhtiaineena ja on lajina hieman erilainen kun nuo muut.