Mitä harrastat vapaa -aikanasi?

Miksi juuri sitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 17:39

Uintia, kävelyä luonnossa, marjastan ,sienestä,hiihdän,sitten napsuttelen silloin tällöin.

Kysyjän kommentti

Hyötyliikunta kunniaan!
Kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 10:55

kuntosalia , vesijumppaa ... uimista ,käsitöitä kudontaa enenmäkseen , mut nyt on räpylät taas siin kunnos , et ei passais edes napsutella koneella ... liikuntaa harrastan kunnon vuoksi ... kesällä tai keväällä alkaa pyöräily ...tupa-autolla matkustelu ja siinä on se kivaa ,et näkee tuttuja ,jotka harrastavat myöskin caravaanailua sekä uusia paikkoja ,joissa ei ole aiemmin käynyt ja niitäkin joissa jo on käynyt ...tätä ollaan harrastettu jo n 20v...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 11:25

Kirppiksillä ja vanhan rojun liikkeissä kiertelyä, lenkkeilyä, retkeilyä, lukemista ja matkailua, kukkaron sallimissa puitteissa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 12:06

Kirppikset, huutonetti ( niin myynti kuin osto).. antiikin keräilijä olen ja paljon muitakin keräyskohteita löytyy..
Lapsenlapset kyllä vievät myös suurimman osan ajastani sen myönnän..
Koiran kanss puuhastelua..
Valokuvaus (luonto kuin eläin aiheet) kuin myös kuvanmuokkausohjelmat HDR mainittakoon..

Leipominen / ruuanlaitto olen uusien makujen ja omakeksimien juttujen tekijä (Katjan Kuluisa Koekeittiö)

Napsuilu kuuluu myös tähän harrastuksiini myös nykyään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 12:15

Talvella kävelyä kesällä samaa + pyöräilyä ja vaellusta kamera mukana. Kunnon kohotuksen ja hauskuuden vuoksi. Syksyisin kaivan kultaa Lapissa. Keväästä syksyyn harrastuksiini kuuluu myös Onnela kaikkinen puuhineen sekä mökkeily. Lukeminen, napsuilu yms. näpertäminen kuuluu jokapäiväisiin harrastuksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:08

Voi girasol, en paljon viitsi vastata kun sen, että jopa netin käyttö on nyt kielletty, mutta teen sitä
siitä huolimatta yhdellä käellä.
Elämä on nyt joutoaikaa, sitä ihanaa eläkeläisen täyteläistä kivun ja tuskan aikaa.
Kyllä minulla harrastuksia olisi, mutta kun olen niin huonoista aineista kasattu, että ei kestä enään.
Luulisi, että olisi parhaat aineet laitettu käyttöön ekaksi, kun olen esikoinen, vai olenko sitten harjoittelu-kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 13:28

Politiikkaa... olen kiinnostunut yhteisistä asioista, akvarelli-ja akryylimaalausta, vedän yhtä lukupiiriä, matkustamista, kulttuuririennot ovat lähellä sydäntäni eli tuo viimemainittu ns. passiivisena harrasteena. Antiikki on myös harrasteena eli käydään alan tapahtumissa ja ostetaan tarpeen mukaan uutta vanhaa kotiin (tarvetta ei enää ole mutta jos löytää jotain tosi ihanaa, pakko ostaa).
Luen tietysti myös, sitä useimmat tekevät, ja kirjoitan myös eli kolumni eräässä paikallislehdessä. Muuta en sitten ehtisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2011 - 13:39

Käveleminen metsässä lempiharrastukseni. Lukeminen sängyssä toinen lemppari.
Sienestys, marjastus, ristikot, Napsuilu. Ja miksikö? Ajan täytteeksi ja satun pitämään kyseisistä asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.03.2011 - 15:29

Harrastuksia olisi jos vain vuorokaudessa olisi enemmän aikaa... Tällä hetkellä lapset pitävät iskän ja äiskän kiireisenä ja yöt hereillä. Rakastan laitesukellusta, paras kokemukseni oli muutaman vuoden takainen Karibian sukellusloma jonka jälkeen Suomen vedet valitettavasti menettivät kiinnostavuuttansa. Lisäksi valmennan paikallista koripalloseuraa jossa omat pojat tietysti pelaavat, vanhempaa valmennan henkilökohtaisesti. Kevään koittaessa otamme taasen lapiot ja kuokat esille varastosta ja kirmaamme rakkaalle pihallemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 22:01

Muiden harrastusten ohella olen ristisanatehtävien suurkuluttaja. Pitää mielen virkeänä ja muistilokerot avoimina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 22:43

Omakotitalo säätelee aika paljon mitä teen vapaa-aikanani. Sen hommat ovat sopivaa harrastustoimintaa. Käsityöt vievät aika-ajoin aikaani.
Sitten kodin ulkopuolella on sitten ne lauluharrastukset. Ja näitä siksi että tykkään ja näen samalla muita ihmisiä. Vaikka vain harrastuskavereita, niin sekin on erittäin tervetullutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 22:54

Kuntosali uimallilla 2-3 kertaa viikossa ja siihen vielä uiminen tia vesijuoksu samalla..Kävelylenkkejä jokinverran. Kevät taas kun koittaa polkupyrä esiin,ja pyörälenkit tulee kuvioihin...syksyyn asti..
Taas sitten tulee hyödynnettyä työmatkat kuntoillen pyörällä...siinä voi sitten tulla 20 km päivässä.
Kesällä menee paljon aikaa pihalla..nurmikon leikkausta kukkin hoitamista ym..ja tietysti kaikki vihannesten kasvatukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 23:41

Tanssi, jooga ja kuntosali fysiikan ylläpitoon. Luen paljon kirjoja ja toisinaan ratkon ristikoita aivonystyröiden työllistämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 00:46

Lasten kanssa monenlaista esimerkiks luistelua,hiihtoa ja mäen laskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:25

Koiran kanssa lenkkeilyä sekä zumbaa. Zumba on todella tehokas tanssiharrastus ja tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:52

Koti ja perhe vie suurimman osan ajastani, harrastuksille ei juurikaan aikaa jää.