Eräs ministeri erosi Egyptissä. Kuka ja miksiköhän?

Avainsanat: ministeri ulkomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 12:00

Egyptin muinaismuistoministeri erosi virastaan

yle.fi/uutiset/teksti/kulttu...07585.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2011 - 08:11

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...407585.htm

Olisikohan asia koskenut tätä artikkelia.Eipä nyt linkki lähtenytkään toimimaan. Mutta koski sellkkauksia tuolla Ekyptissä alkukuukausina.Siellä on tuhottu noita museoita ja varasteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 08:35

Olisko suunnitellut jotain pidempää matkaa.... kun kysymys on matkailuosiossa täälläkin?! En ole seurannut viime aikoina tuonkaan maan tapahtumia, uutisvirta väsyttää kun kaikki on negatiivista tietoa.
Jonkin maan puolustusministeri erosi kyllä, paha olla sen alan ministeri kun puolustusvoimat eivät tue hallitusta tai "kunkkuja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 10:47

Matkailuministeri! Turisteja ei tuu tarpeeksi?

Lähteet:
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 12:56

Muinaismuistoministeri Zahi Havas on eronnut virastaan.
Hän pönkitti enemmän omaa itseään kuin museoien tavaroita, joita ryöstelijät kahmivat itselleen.

Lähteet:
Yle uutiset /kulttuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2011 - 19:31

Olisihan se parempi, että kaikki ministerit täällä eroaisivat. Maan tapa on ollut lahjonta, jota kaikki virkamiehet ovat harrastaneet. Sen kitkemiseen menee vielä varmasti kauan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2011 - 22:39

Muinaismuistoministeri. Joskus tuntuu että meillä on turhia ministeriä, mutta lisäksi tuollaisen voisi meillekin perustaa ja tuupata joku vanhemmasta päästä oleva pikkutekijä sitä virkaa hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:17

Egyptin muinaismuistoista vastaavaa ministeri Zahi Hawass on eronnut virastaan, kertoo The New York Times.