Tiedätkö paljon hampaisiin laitettavat purentakiskot suurinpiirtein maksavat?

Terveyskeskuksen hammaslääkärin tekeminä.

Avainsanat: hammaslääkäri purentakiskot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 10:04

Niitä tehdään eri materiaaleista, hinta määräytyy sen mukaan, selvitä se aine mistä sinulle ne tehdään ja sieltä terveyskeskuksen hammashoitajalta saat tietoa. Soita hänelle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2011 - 10:06

Hinnat vaihtelevat varmasti eri hammaslääkärien ja paikkakunnan mukaisesti.
Tuossa on esim. erään Tamperelaisen hinnastoa:
kruunu.pointcms.com/data/Fil...sto(2).pdf

Tarkempaa tietoa saat kun käyt paikkakuntasi hammaslääkäreiden sivustoilla tutustumassa.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 10:11

Kouvolassa näkyy olevan mm. Heikki Niemi terv.kesk.hammaslääkärinä,
yhteystiedot alla:
www.kouvola.fi/yhteystiedot/...emi+Heikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 10:17

keskustelu.suomi24.fi/node/2813702

tässä on terveyskeskuksen hammaslääkärin 5 vuoden takaiset hinnat joten voi olla jonkin verran suuremmat.

soitahan terveyskeskukseesi ja kysäise niin hinta selviää parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 13:46

Kyllä on jo hyviä vinkkejä, joten täytäntöön ja töpinäksi,ennen kesää.Tulee suorat rivit, voi osallistua missikisoihin ,vaikkapa.