Kolme opetusta (ko)?

Mielipiteitä kaivataan;
cid-99acf7e8aa977014.skydriv...etusta.pps

Lisätty: 03.03.2011 - 06:28

Tarvitsee Microsoft Offise Power Point Wieverin (.pps) tai Openoffise.org ohjelman. Ts täytyy pystyä avaamaan esitykset.
Valperin vastauksen linkistä taas minä en löydä kuin tyhjn sivun.

Avainsanat: microsoftin siivooja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 08:59

Opettava tarinahan tuo oli. Tosiaankaan tietokone sähköposteineen ei ole kaikkein tärkeintä maailmassa.
Kyllä shamppanja-aamiainen mansikoiden kera joskus on paikallaa. Silloin ei sähköpostit tule ihan heti mieleen.

Kysyjän kommentti

puhut vähän mutta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 01:46

taitaa olla kovia opetuksia kun linkkisi vastaa :

"Tällä sivulla oleva komentotiedosto on varattuna tai ei enää vastaa kutsuihin. Voit pysäyttää komentotiedoston suorittamisen tai odottaa sen suorituksen valmistumista.

Komentosarja: s1-powerpoint.vo.msecnd.net/...js:2"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 05:25

kaikenkin uhalla en hävitä tietokonettani, enkä lopeta sähköpostiani, ja mansikoistakaan en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 07:59

No tuo on taas näitä power point ketjuviestejä, olen saanut tämän varmaan 3 vuotta sitten ihan hauskahan tämä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 09:59

Hitsi vie, kun olen mansikoille allerginen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 10:51

Minäkään en voi syödä mansikoita ja samppanja maljani on täyttynyt jo, mutta sähköpostini
avaan mielelläni ja luen tuttavieni iloisa ja surullisia asioita.
eipä silti en avaa joka viestiä kuitenkaan.Niin utelias en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:03

Oikein hyvä ja asiallinen linkki. Pitää paikkaansa jos haluat alkaa yksityis yrittäjäksi. Itse tulla omilla neuvoilla toimeen.Niin se vaan menee tänä päivänäkin vielä.Yrittäjät tietää kuka minkälaisilla teoilla.
Eri aloilla on vähän eri välineitä
Kateelliset niihinkin äkkiä vaan sekaantuu.Joku sivusta katselee kun kottareilla mansikoita kauppaa. Jaahan pitää olla pojalla hyvä liksa.Maksaako veroja .Tulee kyselyitä oletko arvonlisäverovelvollinen ja miksi et.Oletko ilmoittanut ansiotulosi tuloilksi ja masatko tavallista veroa tulostasi. Voi pentele sentään.Siinähä tuo ilo menikin ja tekemisen meiniki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:57

En siltikään tietsikkaani roskiin nakkaa.