Mitkä ovat aiheuttanut eniten ikävyyksiä maailmassa. kuin rutto ja maanjäristykset?

Avainsanat: eniten ikävyyksiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2011 - 00:37

kyllä se akkain pahat puheet,

kysykää vaikka Huikkaselta jos ette usko ...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:24

Tornadot ja tsunamit sekä hurrikaanit ovat tuottaneet paljon tuhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 22:32

Ihmiset sotineen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 22:47

Samaa mieltä jumppiksen kanssa,että ihminen itse on aiheuttanut eniten tuhoa kautta aikain esim.viime vuosituhannella atomipommeineen,sotineen ja kansalaisvainoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 23:22

Uskonnot. Kovasti on tapeltu kenen Jumala on se paras, ei liene selvyyttä vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 07:53

Uskonnon vuoksi on todella tapeltu eniten...mm. sodat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 08:48

Olen samaa mieltä tuosta uskontojen välisten kiistojen aiheuttamista sodista ja terroriteoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 12:49

ihminen hyvinkin.
luonto tekee mitä tekee ja sillä on oikeus siihen. ihminen tekee paljon pahaa ilman oikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 14:31

Veikkan ihmisten välisiä sotia. Sitten tsunamia ja hurrikaania.Jatkuvasti kuolee sotiin ihmisiä vaikkkei pitäisi sotia enään ollakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 15:14

Sodat eli ihminen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:46

Sodat, uskonnot ja luonnonilmiöt.