Millaisena haluat syödä kananmunasi?

Syötkö kananmunia usein?

Avainsanat: kananmuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 16:22

Minä vanha ja rutistunut mummeli kaipaan , että muna on kova(kananmuna siis) muut munat saa olla
mitä ovat.
Lääkäri laittoi minut juomaan raakana yhden munan päivässä vatsahaavan vuoksi.
Kyllä siinä temppu seisoi, että sain hulautettua sen vatsaani. Yäk, mutta kaikkensa tekee, jotta
saataisi vatsalaukku kuntoon. Molemmin puolin paistettu kananmuna on myös hyvää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 12:26

3 minuutin muna on parhainta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:50

Täysinn kypsänä mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:51

Minulla ei ole kananmunaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:55

Harvoin syön mutta mieluiten syön pannulla paistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 14:08

Minä tykkään että kananmunia keitetään 4 minuuttia, keltuainen just ja just hyytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 15:13

Kovaksi keitettynä, 8-10 min tai hyvin paistettuna. Kokkelikin kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 15:16

Minulle menee paistettuna ( vain toiselta puolen ja keltuainen ehjä ja raaka), kokkelina ja mikä on vielä nam munakasrulla..
Keitettynä totta kai mutta keltuainen pitää olla raaka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:36

Minä tykkään raakana . Reikä kuoreen ja imuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:38

Paistettuna paras ja leivälle. Pyttipannun kanssa kuitenkin keltuainen ehjänä ja hieman vetelänä, nami nami!
Paras tietämäni voileipä on muna-anjovis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 16:44

Keitetty kananmuna ei haise munalle kuten paistettu,keitän munakeittimessä keskikovaksi eli lusikalla syätävä ja keskeltä ihanan pehmeä.Viikossa 2-4 ja paras on espanjalainen munakas sämpyn välissä vaikka eväänä.Jami jami...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:37

Kaikki käy.Silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 17:51

vältän kananmunien nauttimista, jos on uskomista että se vaikuttaisi kolesteroliarvoihin jotka ovat koholla.
aikaisemmin aloitin aamuni munalla, milloin kovalla milloin löysemmällä. paistettuna tai keitettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:41

Kananmuna parhain munakokkelina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 21:38

Keitän 10 minsaa, eli syön keitettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:13

Hieman löysäksi keitettynä ja munakkaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 23:38

Syön joka päivä vähintään 2 luomukananmunaa. Pehmeäksi keitettyinä, yhdeltä puolen paistettuna tai sitten munakokkelina johon lisään tuoretta basilikaa, kuohukermaa, suolaa ja paistan tietenkin voissa. Munakokkelin kanssa tomaattia. Toisinaan teen munakkaan, johon veden sijasta lisään lorauksen kuohukermaa. Täytteeksi raastan juustoa ja esim. meetvurstia. Kananmunat kannattaa ostaa luomuina: silloin niissä on ravintoarvot tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 01:11

kotona keitetty kolmen minuutin
reisussa yleensä kokelin (jos on saatavissa)

oliskohan kulutuksen keskiarvo neljä munaa viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 20:51

Keitän kananmunat 7-8 minuuttia..että kovanpuoleisesta tykkään..Jos paistan munia pitää paistaa,että ei jää häränsilmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:41

Perinteisesti paistettuna pannulla.