Rakkautta yli rajojen oletkos nähnyt?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...97500.html

ei siis eläinten välisiä riitoja WAU !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 14:29

Juuri tämän takia rakastan eläimiä, enkä ihan aina ymmärrä ihmisiä.Enkä ainakaan niitä, jotka syyllistyvät eläinten pahoinpitelyyn.Mutta tämä ihminen on oivaltanut paljon! Mainiot kaverukset kerrassaan.

Minulla omakohtainen kokemus siitä, kuinka Jänis ja Koira olivat hyvät ystävät.Toinen terrieri ja toinen siis Jänis.Ei ihan heti uskoisi ystäviksi, mutta näinpä oli.Tunsivat kuuluvansa samaan laumaan.Nyt koira kuitenkin pilven reunalla uusine ja vanhoine ystävineen.Jänis sentään minun ilonani :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

Itse en myös siedä eläinten heitteillejättöä ja pahoinpitelyä...
Itselläni ollut myös omakohtaista kokemusta eläinten ystävyydestä ihan väärää rotuun..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 14:01

No voi hyvänen aika miten se rotta oli onnellisen näköinen kissan kainalossa. Kiitos kivasta linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:23

Olipa siinä outo ja hauska tapahtuma. Mitähän tuo pastori Päivi Räsänen tuollaisesta sekaantumisesta sanoisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 14:50

Kaikkia näkee ja kuulee, kun varttuu.Aika harvinainen juttu. Ei vieläkään uskoisio todeksi.Sööttiähän tuo oli . Molemmat nukkui ,rotta oli kun kisulin vauva. Koirakin siinä, aika ihmeellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:01

Ei sytyttänyt linkki,kun jonkun katti vei pihaltamme yhden punatulkkuvanhuksen just hiljakkoin:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:06

Hellyttävää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:19

Suloista katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:41

en päässyt oikein perille koko jutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:19

En ole aiemmin nähnyt tätä. Kyllä on outoa katsella kun rotta on kissan kainalossa ja vielä pää tallella! Heh. Lemmikeille voi opettaa näemmä mitä vaan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 19:45

onhan se kivaa kun on somaa tai päinvastoin ja saattaahan nuo eläimet, varsinkin vangittuina siis poissa luonnollisesta elinympäristöstään, etsiä itselleen kaveria vaikka Nalle Puh ista

olenkoha vähän kyyninen, mutta minusta kyllä tuossa videopätkässä näytti että kissa oli ihan sammunut ja rotallakin lähes tolkku poissa ....

niin paljon näitä "luontokuvia" tehdään just silleen, eikä takuulla ole mitään doping-testejä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:35

Voi kun kissa oli onnelinen rotan kanssa..suloista katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:44

Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi.