Kenen ulkomaalaisen muusikon soisit tulevan Suomeen esiintymään?

Olisiko lipun hinnalla suuri merkitys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 13:08

Hinnalla ei ole väliä, jos jotain oikein haluan mennä katsomaan niin silloin menen. Suosin kotimaisia enemmän.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 16:30

En osaa sanoa, onhan noita hyviä muusikoita paljon. En ole käynyt enään katsomassa ketään aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:30

Beatles-Paulin toivoisin saapuvan, saisi ainakin yhden vanhasta suosikista Suomen kamaralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:50

Enpä tiedä moni on jo menneet manan maille nuo parhaat...
Kantri tähden sitä menisin kyllä katsomaan mutta nimeä en nyt mainitse... kelpaa kuka vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:57

Lady Gaga, sillä on hyviä biisejä mut en tykkää niin palio sen esiintymistyylistä. Ja lipun hinnalla olisi merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 18:35

Menisin katsomaan Helmut Lottia mikäli suomeen tulisi. Lipun hinnallakaan ei olisi suurta merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 18:39

Dame Shirley Veronica Bassey olisi kiva kuulla/nähdä kerran livenäkin,

mihinkään 'stadion-konserttiin' en vaivautuisi ja pienemmissä paikoissa saattaisi se hinta tulla esteeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:12

Ei hyvä girasol, minun soittopiiriini kuuluu enään ulkomaalaisia soittajia eikä laulajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:26

Useitakin haluaisin kuulla ja nähdä. Mm. Leonard Cohen, Shakira ja yhtyeistä tietenkin Rammstein.... ja yksi jonka nimi juuri karkasi mielestäni vaikka hänen käheä äänensä soi korvissa. On niin laaja tuo meikäläisen musiikkimaku. Lipun hinnalla ei olisi silloin väliä.

Lisätty: 27.02.2011 - 21:54

Nyt muistin toisen käheäänisen suosikkini jonka haluaisin nähdä livenä : Chris Rea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 20:02

P!nk. Täti on kyllä piakkoin synnyttämässä, ettei tämä toive toteudu. Sting on toinen toiveeni. Eminem tekee nykyään kelpo biisejä; musiikkia hän on osannut tehdä aina, mutta en ole pitänyt biisien sanoituksista. Kaksi viimeisintä cd:tä on todella hyvät, musiikillisesti ja sanoissa on sanomaa. Viime aikoina P!nk ja Eminem ovat soineet meillä ahkerasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2011 - 21:54

En oikein kaipaa heitä tänne. Meilläkin on tosi hyviä artisteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:17

Nyt ei tule ketään mieleeni, niitä on monia.