Onkos joku muu huomannut että Napsussa voi olla itsensä kaveri ?

Idan eilisestä kysymyksestä (www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/39787) sain ahaa elämyksen ja kokeilin toimisko itsensä kaveruus Napsussa, ja toimiihan se näköjään, kaveripyyntöön tuli napsun vastaus:

"Pyyntösi lisätä valperi kavereihisi on lähetetty. valperi saa tästä ilmoituksen."

ja sitten kun vastasin pyyntöön "kyllä" niin sinnehän se oma logo ilmestyi kaverilistaan

(ihan toinen juttu sitten on mitä iloa tästä kellekkään on)

Avainsanat: kaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.02.2011 - 15:30

En olisi tiennyt, mutta kuten tässä mainitsetkin, niin näkyy olevan mahdollista.
Sitähän voisi kerätä tuolta ikivanhoista käyttäjistä vaikka minkälaisen kaverikaartin, jos kerta noin helposti saa kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 15:48

sanoosinko jotta mielenkiintoosta oppia tuoki asia oli näin aurinkoosen kevääsen pyhääsen päivän ratoksi.
funteerasin täs jotta kuttunko itteni vai ei, ja sitte tulin päätinkihi jotta enny trenkää kumminkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:50

No johan on "possunreikä" ! Hassun hauska sattuma, että moisen hoksasit :) Itselle ei olisi kyllä tullut mieleenkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:25

Kaikki on näköjään mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:35

En ymmärtänyt teidän kaveruutta tuosta linkistä.Tuli jeesustelua vaan.Sai olla itse itsensä kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:41

Enpä tiedä ottaisinko itseni kaveriksi, vastaukset on varmaan ihan samat, onpi tylsää seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 16:59

Empä tiennyt mutta mitäs iloa siitä että on ittensä kaveri? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 18:26

Kaikkea sinulle mieleen juolahtaakin. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 18:44

En ole kyllä huomannut aika hauska et saa edes yhden ystävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:36

Hauskaa, mutta en viitsi nyt Mariaanaa lähestyä, kun hän menee yövuoroon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 20:13

Jaa, peräti merkillinen ilmiö. Voisinko sitten myös lähetellä viestejä kaverilleni, joka olisin minä itse? Niin, ja merkitsisin tietenkin viestin yksityiseksi, etteivät muut sitä näkisi. Saisihan siinäkin päivänsä kulumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:32

En aina jaksaisi olla itseni kaveri, voi tulla äkäistä mielipidettä meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:10

Enpä ole huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:23

En ole huomannut, mutta kivat naurut sain. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 20:50

Ei ole edes tullut mieleen..voisiko olla itsensä kaveri..Kaikki on näköjään mahdollista..mutta en kyllä viitsisi itselle viestejä lähetellä..olisi liian tuttuja juttuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 12:49

Joo sillä napsun tietokoneella oli aivoista se osa poissa, johon valperin tiedot oli kerätty.
voitaisko porukalla laittaa napsuun katoamisilmoitus ja löytöpalkkiona Valperi?