lahjakortit

Onko mitään paikkaa missä voisi tienata esim. lahjakoretteja vaatekauppoihin tai rahaa netissä ilamiseksi ? Sais tyttökaverille vähän vaatteita ja namia. ja olis kivempaa varmaan jos sais lahjakortin kuin vaatteet tai jotkut jotka eivät sitten sovi. eli lahjakortteja tai rahaat neitstä ILMAISEKSI

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.02.2011 - 10:18

Lahjasta tulee aina arvokkaampi kun sen hankkimiseen tarvittavan rahan on itse tienannut. Maailmassa kun ei kukaan tule saamaan ilmaiseksi mitään - kaikki on ansaittava.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 07:44

Itse olen ostanut lahjakotin. En tiedä muuta tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:53

kannattaisikohan olla varovainen kaikkien ilmaistarjousten ym. suhteen netissä. juttelehan ensin vanhempiesi kanssa, jos vaikka tekemällä kotiöitä tms. voisit vaikka ansaita niitä ns. ilmaisia lahjakortteja vanhemmiltasi tai isovanhemmiltasi tai muilta sukulaisilta.

Lisätty: 28.02.2011 - 08:12

fi.shvoong.com/internet-and-...-vai-tapa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:56

Harvoin mitään ilmaiseksi saa, netistäkään......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:00

Itse tulee jonkun verran voitettua
arvontasivut.com sivustolta.. satoja kilpailuja lahjakortitkin on mainittu erikseen..
Siellä jopa palkinnot luokiteltu, mutta itse jätän nuo lehtien kilpailut väliin... saa muuten hirmuisesti roskapostia ja puhelin pirisee taukoamatta...

Lisätty: 27.02.2011 - 09:03

Maapallo sivutolta facebookissa arvotaan vaikka mitä joka päivä joku voitta jotain lahjakortteja ym.. kello 14 mennessä kun ilmoittaa ja vastaa pieneen kysymykseen..

Lisätty: 27.02.2011 - 16:43

Maapallosta ei tule roskapostia eikä muutakaan pahaa on ihan luotettava...

Lisätty: 28.02.2011 - 11:47

www.maapallo.fi/index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:37

Älä veikkonen tuohon ryhdy. Kyllä tuolla taipaleella ansoja riittää ihan lankeamiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 11:21

Ilmaiseksi ei saa kuin rupia puahon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 12:42

Ilmaiseksi ei saa juuri koskaan mitään.Aina kompa haudattuna kaikkeen.Olethan varovainen asioiden kanssa ainakin netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:35

Minä sain joululahjaksi kolme lahjakorttia, vain pieniä arvoltaa 20 €, mutta yksi oli kampaano, ei ole kuin tarvis lyhennys ja kaksi oli ruokakauppaan. Arvatkaapa miten mummelin naama oli kun Airiston aurinko,
sillä en tarvi noita kippoja ja kappoja sekä suklaarasioita on kiva kun saa sellaisen ja ei se tarvi itse iso
olla.Lahjahevon suuhun ei saa katsoa! Vieläkin ruokakaupan laput ovat käyttämätä. Iloa siis pitkäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 17:08

Ostamalla saa lahjakortin helpoiten ja luotettavimmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 19:12

vähille lahjoille jää tyttökaverisi jos meinaat ne netistä ilmaiseksi hankkia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:55

Ilmaista rahaa ei ole olemassakaan, eikä ilmaisia lahjakortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:12

En tiedä muuta tapaa kun pankkikorttia kassalla vilauttamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:47

Ilasiksi ei kyllä saa mitään..Kyllä se on rahaa käytettävä,jos meinaa tyttöystävää ilahduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:12

Saako mitään ilmaiseksi, ei mun mielestä. Lahjakortit kannattaa ostaa kaupasta tai netistä.