Jos oesit toenen immeinen niin haluvaesitko olla ihtes kaverj?

Tuota pohtiessa - hyvää yötä kaikille.

Avainsanat: itsesi kaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2011 - 08:58

mun kans olis niin tosi heleppo olla. olis vaan justihin niinku mää sanon.
jonsei tykkää ittestänsä, ei voi tykätä kestäkää muustakaa. tottakai itteni kaveri olisin , jos ja jos jne.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Totta, on ensin opittava tykkäämään ja rakastamaan itseään, pystyäkseen sitten välittämään muista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 23:45

Olen ajatellut niin, että minkä taakse jättää, sen edestään löytää. Jo mummo tuota aikanaan tolkutti... Eli kyllä. Olen toisille niinkuin haluaisin heidän olevan minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 07:46

Minkä taakseen jättää se eestään löytää. Näin menee. kaikkien kaveri,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:58

Jaa taitaisin olla kaveri myös itselleni.. mutta sitten ollaan vielä niin niin samanlaiset voidaan olla vissiin ihan loistokavereita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:59

Uskoisin saavani hyvän kaverin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 09:35

Voisinpa hyvin nii olla. Tarinoita ja turinoita saisin kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:08

Olen itseni sydänystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2011 - 10:15

Kun toiset kerran minusta tykkää, niin miksen sitten tykkäisi itsekin itsestäni. Hauskaa meillä ainakin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 10:51

Voisin kuvitella toisena ihmisenä itseni näin: Ois viikonloppu ja lauantai, menisin kaverin luokse ja siellä on mulle tuntemattomia ihmisiä. Olisin se yks tuntematon ja tässä sen ajatukset. "ompas hiljanen tyyppi kukahan toikin luulee olevansa kuunetelee ja kattelee vaan, naurahtelee välillä toisten jutuille, pöh.. Sitten kun ilta etenis, Kato sehän osaa puhua ja huumorintajuakin löytyy, saanu nauraa oikeen sen hauskoille jutuille, ei tuo olekkaan pöllömpi tyyppi, ton kanssa vois iltaa istuu useemminki.. Eli voisin olla itseni kaveri. :)

Lähteet:
Ekaksi ujo, sitten kaikkien kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 11:06

Sittenhän tuon näkköö, kun vastaan tulloo jotta ee se puatti huopoomalla etene....sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 12:33

Tykkään minusta. Ottaisin Maaritin parhaaksi ystäväkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 14:21

Kyllä miun kanssa pärjää, kun on lukenut käyttöohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:17

vaikken olekkaan toinen immeinen niin ihan hyvin tässä oon ihteni kanssa pärjäillyt ; D

ps.

tästä kysymyksestä innostuneena kokeilin toimisko itsensä kaveruus Napsussa, ja toimiihan se näköjään, kaveripyyntöön tuli napsun vastaus:

"Pyyntösi lisätä valperi kavereihisi on lähetetty. valperi saa tästä ilmoituksen."

ja sitten kun vastasin pyynttön "kyllä" niin sinnehän se oma logo ilmestyi kaverilistaan

(ihan toinen juttu sitten on mitä iloa tästä kellekkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:30

Ihan totta Valperi, ken kaiken näkee hän vaivan kokee ja ken kaiken kokee hän vaivan näkee.
Kumpaakan Valperia tässä nyt sitten oikein osaisi käsitellä. Hyviä liene molemmat.
Minä en haluaisi olla itseni kaveri, saan jo tarpeekseni tässä itseäni mallata, ja jos oisin itseni kaveri, minulla ei olisi vastusta, enkä saisi sanoa sitä viimeistä sanaa ja tapella nyrkit veressä itseni kanssa, hakata pöydänkulmaan ja johan siinä vaiheessa ne sulkisi mielisairaalan portit minulta kun minä kaveriani
sinne houkuttelisin, siinä vaihessa taitaisi olla ympäripyöreä koppi mummon kelliskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 17:10

Riippuu minkälainen olisin toisena ihmisenä esim. luonteeltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 20:19

Kysymys on vaikea jatuskulultaan. En ole toinen ihminen, vaan minä. Miulla on paljon ystäviä, mutta viihdyn kyllä äärettömän hyvin ihan yksikseni. Eihän sellaisen kanssa voi ystävystyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:37

En ainakaan joka päivä olisi itseni kaveri, kun olen oikein kivulias niin häijyttelen jopa itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 13:13

Kyllä kanssani pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 21:56

Päivän paras hauskin kysymys..Voisin vaikka olla itteni kaveri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:46

On niin tylsä kaveri, että enpä taitais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:54

en tiedä olenko tosi muheva kaveri ;) mutta haluaisin olla juu itseni kamu. ihan vaan siitä ilosta että mun kaverix on "vaikee" päästä. ei siksi että olisin ronkeli vaan olen sellanen immeinen että vaikea sitoutua oikein hyväksi ystäväksi. no - onnistuessaan sitten pysyykin siinä hamaan tappiin.
normi kavereita on sopiva määrä tähän lisäksi.