Iteksen ajattelin ihan niikuin hauki mutta ei hauki . Ihan niikun allikaattori ,sitten luin allikaatori hauki.Erikoinen otus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 11:22

Maailma on niin täynä outoja asioita, ettei ei ole lainkaan ihme että osa niistä putkahtaa ihmisten näkyville mitä erikoisimmilla tavoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 11:58

harvinainen muinasjäännehän tuo Atractosteus spatula on, mutta ei sentään ihan ennen tuntematon

(ei ole kyllä minun verkkoihini tarttunut, syy lienee siinä että olen liotellut verkkojani väärissä vesissä)

alligaattorihauki oli nimitys jota en ole ennen kuullut
(englanninkieliset nimitykset viittavat enemmänkin neula- tai nokkakaloihin, joille kyseinen Missipin kaunotar lieneekin biologisesti sukua )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:18

En ollu ennen ees kuullut moista otusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:46

Tuollaista ei todellakaan meidän miesväki ole kalareissuiltaan kotiin tuonut.Ei Suomessa,eikä maailmalla.Eksoottisin kala kaiketi Dolphiini...Noh eipä tuosta kaiketi osaisi kalasoppaa tehdä,saatikka otus savustusuuniin ihan kerralla mahtuisi.Museoon joutaapi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:47

Ei tuttu,mutta en tarvii kalan syöntiin iltasanomia.

Lisätty: 26.02.2011 - 13:39

www.youtube.com/watch?v=Ywyfw17gjUc

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 13:19

Päihittää tullen mennen meidän papan 12-kiloisen hauen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 16:01

Luin tuon tarinan iltasanomista. Uskomatonta, mutta totta. Menee kuulemma johon eläinmuseoon täytettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:04

Nimensä on näköinen tuo otus!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:24

Jepulis mikä kala. Pelästyisin kuoliaaksi jos tuollaisen saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:56

No ei mikään kovin ruma otus, mutta voisi olla, etten syömään alkaisi .
Hyvä, että täytävät sen.Vai olisiko syytä epäillä seuraavaa seiti kuutiopakettia
alligaattorihaueksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2011 - 18:31

Kuvan nähdessäni tuli heti mieleeni, että nyt on krokotiili erehtynyt vastapuolesta ja jälki on tuon näköinen. Mutta tekstin luettuna niinhän se melkein olikin. =D
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta kalasta - hirvittävän näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:11

Hurjan näköinen otus,voikohan sitä ihminen syödä vai syökö se ihmisen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 04:12

Hui, kun oli inhottavan näköinen otos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:59

matalissa vesissä ne isot kalat kutee..........joo o. pare pystyttää vanna tohon pihaan ja lorkotella varpaitaan siinä vaan.