No nyt neidän ei käynyt kuinkaan ."Tuksun" ja Arton häät näytetään valtakunnallisella TV-kanavalla. Miksi? Aiotko katsoa Tv-häät?

Häät vietetään 26.2.2011 ja häät nähdään Tv Viidellä 3.3.2011.
Jollei nyt Tuksu tee nopeita käänteitä ja juhlat jää juhlimatta.
Mikäli juhlat jää näkemättä TV Viideltä, he ovat korvausvelvollisia.
Minä olen kyllä niin paljon utelias, että katson tämän leidin touhun.

Avainsanat: tv maailma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 00:11

Jos häät tulee (lue, jos karannut sulhanen löytyy), niin yksinoikeudella sama kanava sitten taas uutisoi ja kertoo erosta jne... Sairasta touhua .Sääliksi ihan käy tyttöä.Johan näille nauraa kaikki.Mielenterveystoimiston asiakkaaksi kun pääsisivät.Ei ole lääkitys kohillaan.Surku.Pystyisipä joku auttamaan...Vai tajuavatko edes olevansa avun tarpeessa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 23:02

Onhan tuo jo verrattavissa Matin ja Mervin touhuihin - ihan pakkohan se on katsoa.
Sitten jääkin jännitettäväksi mikä juorulehti ja milloin kertoo heidän erostaan. Ei nimittäin tule onnistumaan tuo avioliitto - sano minun sanoneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 07:53

Ei voi olla totta, mutta miks televisioida sinnehän myytiin pääsylippuja heidän häihinsä, ei imeisesti ole paljon vieraita tulossa...

Kyllä tälle parille nauraa jo naurismaan aidatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:06

Ei kiinnosta tuonkaltainen hömppä. Ostakaa pääsylippu ja menkää paikanpäälle!!
Katson vain kuninkaallisia häitä eli seuraavat on sitten Brittein saarilla.
Paras on olla rima korkealla jotain tasoa on hyvä ylläpitää. En pidä siitäkään että sairaita ihmisiä vedätetään.
Se enää puuttuu että tuo nainen eduskuntaehdokkaaksi!
Tuksu on naispuolinen Matti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:14

EVVK juttuja tuo on (ei vois vähempää kiinnostaa). Tiksun, taksun, tuksun ja töttöröö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:47

Tuleekohan niitä häitä olenkaan,kun sulhanen on karussa vähänväliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:00

En minä meinaa katsoa inhottaa nämä julkisuus jutut jo. Eipä ole se nainen minusta yhtään viehättävän näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 14:54

Säälittää...mitä muuta vois nyt äkkiseltään sanoa. Tuskin katson koska ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:05

Julkisuuden hakuisuutta. Avioliitto kestää korkeintaan 3 kuukautta. 7-päivää lehti varmaan maksaa tämänkin jutun, että Tuksu saa rahaa elääkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2011 - 20:57

Taatusti en katso. Paremmat häät on tulossa Huhtikuussa ja ne aion katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 23:54

Jos vain muistan, niin viritän telkun oikealla kanavalle silloin. Uteliaisuus heräsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:57

En varmaa jaksa katsoa mutta naurattaa kyllä niitte touhu! Joko alkais seuraa lehtiä sillä silmällä että milloin nakyy otsikko: Tuksu ja Arto - ERO! Ihmettelen suuresti miten ne on selvinny tähän tilanteeseen asti, jos häät ei oo vielä alkanu nii ne kyllä voi vaikka tässäkin vaiheessa vielä peruuntua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:41

härregyydi - ei voisis siis vähempää kiinnostaa ku jonku turhisjulkimon häät.
on kansalaisia joista ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostua - tuksu on yksi niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:36

En katso, en katso muutenkaan paljoa tv:tä.