Oletteko koskaan osallistuneet johonkin aivan hulluun juttuun?

On taas nimittäin tulossa kesällä eukonkannon MM-kilpailut. Ja sitten on se Sääskentappokisa ym. hulluja juttuja.

Lisätty: 03.03.2011 - 22:00

Ennen kuin valitsen parhaan vastauksen, paljastan että iste kysyjä on joutunut valitsemaan Mister Säären. Siinä liina silmillä kopeloitiin miesten kinttuja. Ja voittaja saatiin valittua, hän joutui sitten koko illan kantamaan voittonauhaa jossa luki Mister Sääri 19??.

Avainsanat: hullu juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.02.2011 - 20:53

Saappaanheitto on hulluinta mitä olen tehnyt. Oli sellainen leikkimielinen kisa firman kesäjuhlissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Jos olen oikein ymmärtänyt, tuosta on aikaa ja se on silloin ollut varmasti hulluntuntuista. Nykyäänhän se on kohta jo vanha laji.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 07:50

Tuli yhtenä vuonna kauan sitten 3 peräkkäisenä tiistaina juostua Tampereen Tohlopissa, Olimme ainoa perhe joka onnistui näin.
Katsoimme silloin Hugo perhepeliä aina lasten kanssa, aina poikani kuin mieheni puhuivat ääneen mne noin älä noin ym.
soitin heti seuraavana päivänä ja ilmoitin mieheni ja poikani kisaan...

No sinä tiistaina sitten lähtö kuvauksiin...
Kun tultiin kotiin tyttäreni sanoi että miksen häntä ja minua kisaan ilmoittanut niin taas 1 puhelinsoitto ja siellä sitä taas oltiin nyt vaan oli meidän vuoro...

No sitte olivat alkamassa nämä puhelipelit, ja poikani halusi siihen..
Ok mutta ei niitä kotona puhelimella pelattu vaan oli taas tuo Tampereen matka edessä.
Ne pelattiin kyllä puhelimella Tampereen Tohlopin saunasta käsin...
Siinä näki kaikki kisaajat...

Voittosaldohan meillä oli 2 karkkireppua, radio ohjattava auto ja Super Nintendo konsolipeli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:09

Olen ollut melomassa tuossa Aurajoessa Dragon-veneiden tapahtumassa. Yhtenenä joukkueen jäsenenä. Vekkuli kisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:35

Ei ole tullut mitään pöljää tehtyä.Muutakun hiihtokilpailuihin olen monasti osallistunut.Monesti pöljässäkin mielessä.Eipä oikein muistu sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 14:57

Julukisesti en pöljäile, mutta yksityisesti tulee "osallistuttua" joskus...harvemmin enää näin vanhana ja viisaana....mittää pölöjyyksiä....taekka kilipailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 15:46

Eikös tämä Napus ole tarpeeksi hullua hommaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:58

En ole noihin mainitsemiisi osallistunut.
Kaikki mihin olen osallistunut, eivät ole itsestäni tuntuneet olleskaan hulluilta. Pyörä-, luistelu-, hiihto-, kävely-, autosuunnistus ym. kisat ovat ainaskin silloin tuntuneet tosi kivoilta ja vihmeriltä. Ompahan sit mitä mummona muistella. Ja mitäs sitä muiden aatoksista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 22:30

Kännykänheitto kisoihin olen osallistunut yksillä kesäjuhlilla.Ja komeasti se lensikin! Siinä sai patoutumat kyytiä ja luuri lensi :)Tosin taisi olla joku miespuolinen vahvakäsi, kun koko kisan voitti.Mutta kivaa oli silti!