Miten kannustat itseäsi?

Aina eivät voimat riitä, miten potkit itseäsi jaksamaan?

Avainsanat: kannustus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 18:53

Ajatuksen tai höpötyksen voimalla; Kyl mie tähä pystyn. Ihmisten keksimää, ihminen voi sen tehdäkin. Kyl mie ossaan ja pystyn.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo varmasti myös tehoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 23:23

Sanotaan se vanha sananlasku, perheellisen pakko yrittää ei varaa loikoiluun.Asiaahan tuossa .
Joskus väsyy näihin samoihin kuvioihin ja ympyröihin. Se on normaalia ,ajattelen.Se on vaan kiinnostuksen puutetta .Aina etsittävä hyvät että huonot puolet eri tekemisiin.Kyllä ikä tekee sen että on itselle jo paljon lempeämpi,saa vähä lipsuakkin. Ei tarvitse olla niin tip top kaikki. Joustaa eri tilanteissa.Nuorempana se oli heti tai ei koskaan.Pienistä asioista osaan nauttia. Tiedän ei tämä ikuista ole.Ikikoti jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 23:42

Elämä kohtelee toisinaan kaltoin, mutta on olemassa tähtihetkiä.
Niiden kokeminen auttaa monesta tuskassa.

Tuska sen tuo, tuska sen vie.
Mikä on tarkoitus, mikähän lie.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 06:03

Joka aamu pitää potkia ja pakottaa itsensä töihin vaikka joka paikka on kipeänä. Eilen illallakin töistä tullessa kuljin kumarassa, kun alaselkään sattui pirusti. Kannustuskonstit alkavat olla vähissä, kertokaapa te minulle. Laitan vain illalla silmät kiinni ja toivon, että ei tulisi kovin kivuliasta päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 07:07

Joskus täytyy myös levätä, siispä lepään välillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 07:57

Oikein kun tuntuu, että pää sekoaa kivuista, hoen itselleni jonkinlaista mantraa, että "kyllä sinä
Sirkka jaksat" ja jaksettu on.
Kiitos hyvästä Luojastakin, joka pitää huonosta huolta ja antaa uuden armon ja päivän tulla
ajallaan.
Oma lääkärikin sanoi, että sinun on opittava jättämään hommia jo pois ja tehdä vain mikä on
tarpeellinen ja niinhän se onkin. Voisinhan minäkin vaikka päivän olla tuolla peiton alla, mutta
ei se aika kulu niin.
Kuiteskin potkitaan nyt toinen toisiamme, lähetän kaikille teille lämpimät jaksamisen toivotukset.
Ei me yksin jaksettaisikaan. Lähimmäisen lämmin ajatuskin jo antaa tarvittavaa potkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 09:33

ammennan voimia ystävistäni ja myöskin hyvästä kirjallisuudesta.Kaikkea ei voi kyllä saada on myös annettava itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 09:59

Entisen työkaverin kanssa tsemppaamme toisiamme viikonloppuisin pienellä reissulla vaikka naapurikaupunkiin, siinä hoituu samalla "työnohjaukset", kierretään kirpputorit, käydään kenties syömässä t ainakin kahvilla, ja kun illalla palataan kotiin, tuntuu kuin olisi pitempäänkin reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 10:42

Muutama moitteen sana itselleni yleensä auttaa, ainakin hetkeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:19

Joskus jos tuntuu, että maailma kaatuu niskaan... niin kunnon lepo ja tarvittaessa päiväunet päälle ja alkaa sen jälkeen tarkastella tilannetta uudestaan. Yleensä on siinä vaiheessa näyttänyt jo paljon paremmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:45

Lepo ja soitto parhaalle ystävälle auttaa aina! Suosittelen myöskin hyvää kirjaa.Se vie sinut kauas kaukomaille.Mielikuvitus rajana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:09

En mollaa itseäni tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, sanomisista tai sanomatta jättämisistä, myönnän virheeni ja yritän tehdä seuraavalla kerralla toisin, en vakuuta itselleni etten pysty. Yritän ajatella myönteisesti, en anna kielteisyydelle sijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:28

Pidän yllä positiivista elämanasennetta. Pahaa ei ole olemassakaan, kaikella on tarkoitus. Näin kun ajattelen, niin jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:52

Joskus pienin palkinnoin.